petek, 16. marec 2012

Nakit...

Še ena serija krogov, velikih in malo manjših, v črno-beli -sivi kombinaciji, vmes pa kar zažari sivo-rdeča.

Prva kombinacija je večna, žensko jo imajo zelo rade, druga pa za tiste drzne, tiste, ki želijo malce izstopat...


Katera pa je vam ljuba barva kombinacija nakita? 


Napišite v komentar in v ponedeljek, 19. marca zvečer bom izžrebala nekoga, ki bo dobil ogrlico s krogi v barvah, ki so mu ljube.

13 komentarjev:

Zoja pravi ...

moja najljubsa je cimvec vijolicnih:)

Renata pravi ...

Včasih je res bila modra tista barva, ki mi je bila najbolj všeč. Sedaj sem pa bolj po letnih časih :-) Pozimi - rjava, siva črna, spomladi - roza, zelena, vijola, poleti - modra, zelena, jeseni - oranžna, olivno zelena ...

Barbara pravi ...

Všeč so mi rjavi odtenki, pa modri, čeprav se ne bi branila tudi tvoje druge verižice (črno, bela siva kombinacija).
Barbara

Unknown pravi ...

uau tale z rdečimi krogci je super, no tudi druga je lepa. Ampak meni je najbolj všeč rdeča.

Helena pravi ...

Uu, čudovit nakit!
Meni so najbolj blizu zemeljske barve. Poleti pa tudi kakšne žive :)

anaja pravi ...

Moja najljubša barva je modra, v vseh odtenkih. Modro je morje, modre so plavice, modro je nebo.
Oblačim pa se črno-belo, zato bi za nakit izbrala tako kombinacijo.

Vse dobro in lepo!

Renata pravi ...

Vse kar je izpod tvojih prstov, je lepo. Glede na neljub dogodek, mi je črno belo siva kombinacija najnaj.

Cvetka pravi ...

Moja najljubša kombinacija nakita je v oranžni, rumeni ali rdeči barvi.

Če pa izbiram med zgornjima primeroma, mi je pa črna the best! Res je huda!

Andreja pravi ...

Če izbiram med zgornjim nakitom, potem črno siva kombinacija. Je res superca. Drugače pa trenutno prisegam na zeleno vijole kombinacije.

Simona pravi ...

Odvisno od razpoloženja. V bistvu imam v zadnjem času rada skorajda vse barve.

Anonimni pravi ...

Izredno lepe so vse na slikah. Sama imam rada zemeljske barve, vendar tale črno-bela kombinacija zažiga :)

Amikadeja pravi ...

Tale tvoja obeska sta krasna!

O barvah pa...težka...Tako, kot vidim, tudi pri večini - odvisno. Ampak pri meni se ne da zgrešiti z rjavo in zeleno... Naravne barve pač.

Amikadeja pravi ...

Krasni so tile tvoji obeski!

Pri meni pa o barvah toliko...težko se je odločiti za eno najljubšo. Odvisno od letnega časa, počutja... Ampak pri meni se skoraj ne da zgrešiti z rjavo in zeleno. Naravne barve pač.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...