sobota, 31. marec 2012

Metulji

Zadnjič sem sama sebi podarila nož, ki izrezuje tega prekrasnega metulja. Malo sem imela težav, ko sem hotela vse tiste drobne delčke odstraniti. Marna nam je že pred časom pokazala "finto" z uporabo folije za plastificiranje.Ampak še zmeraj tisti čisto drobni delčki niso želeli ven. Zdaj sem odkrila toplo vodo in naredila sendvič z naslednjim zaporedjem: navaden bel  papir ( za fotokopiranje), šeleshamer iz katerega želim izrezat metulja, folija in nož. Pa potem vsaj 3x spustim skozi sizzixa.
Nastala je serija metuljčkastih čestitk v različnih barvnih kombinacijah.






Pa še skupinska fotka...



Metuljev pozdrav vsem, preživite lep dan!



4 komentarji:

Nena pravi ...

o kako lušni metuljčki

Simona pravi ...

Prav veselo pomladni takole na kupu. Rože v prejšnji objavi pa uauuuuu. Res se sprašujem, kdaj vse zmoreš?

Vladuška pravi ...

Metuljčki so res lepi in se je splačalo potruditi. Prave pomladne čestitke si naredila.

Janja pravi ...

Sem morala še malo pokukati nazaj, tako si pridna.
Prav vse so lepe, trikotne voščilnice in današnji metulji. Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...