ponedeljek, 5. marec 2012

Zvezda za zvezdico

Mimo je vikend.Vikend, ko smo praznovali rojstni dan naše zvezdice malo drugače. Šli smo na en kratek oddih v Lendavo. Vikend, ko smo počivali, se namakali v bazenih, smejali, bili na nogometni tekmi, odlično jedli, slučajno srečali prijatelje iz študentskih dni in se naklepetali za vsa leta nazaj, ko se nismo videli, brali...

Čestitka za našo slavljenko, ki je v soboto praznovala svoj 12. rojstni dan...


Že nekaj časa sem imela na seznamu tole zvezdasto čestitko in super, da mi jo je uspelo narediti ravno za Tinkarin rojstni dan .Bila je navdušena!
V nedeljo smo se po kopanju in odličnem kosilu v Lovskem domu , odpravili proti domu...seveda z vmesnimi postanki :-), da ne bi bili prehitro doma. Prijetno druženje s prijatelji v Filovcih ( hvala za vse dobrote in gostoljubje), potem pa do vrtnarije Kurbus, seveda gledat orhideje in metulje Ko smo se pripeljali, je bilo videti, kot da se je cela Slovenija odločila pogledat te krasote ravno včeraj. Ampak vrsta se je hitro pomikala proti vhodu in krasen vikend je dobil še tisto piko na I ( in seveda sem našla eno barvo orhideje, ki je na moji okenski polici še ni)


Razstava je pripravljena res lepo, veliko orhidej na koncu pa še metulji, ki takole sedejo na roko in srkajo pomarančni sok.

Če potegnem črto - res paše takole odklopiti in  kar je najvažnejše...Tinkarine besede včeraj zvečer: To je bilo najlepše praznovanje mojega rojstnega dne, hvala vama.
Evo pa so baterije polne, gremo novim zmagam naproti. Sladke sanje!


11 komentarjev:

Nena pravi ...

vrjamem da ste se imeli super. največ pa seveda šteje Tinkarina izjava na koncu

Barbara pravi ...

Res ste pripravili Tinkari čudovito praznovanje. Tudi mi smo imeli v soboto slavljenca, naš najstarejši je praznoval 13.rojstni dan. Zaželel si je, da bi bili kar v Ljubljani, malo po mestu, kosilo v mehiški, kino s prijateljem, zvečer pa praznovanje doma. On se je lepo imel in to je glavno za slavljenca.
Barbara

Alenka pravi ...

Tinkara je povedala vse!

Andreja pravi ...

Lepo, da ste se imeli lepo :-))
Zvezda pa je čudovita!

Vladuška pravi ...

Moj zaključek temu branju je - popoln vikend in presrečna slavljenka. Prav izžareva kako ste uživali v teh dneh.

Mojca pravi ...

Ijuj, kako lepo! Večkrat bi morali... a ne? :)

moi pravi ...

Čestitke slavljenki še z naše strani. Krasno preživet rojstni dan.

Anonimni pravi ...

Čestitke, slavljenici! Prekrasnoo!

Pusa!

Andreja pravi ...

Prav super ste se imeli in verjamem da je bilo tudi tebi toplo pri srčku da si uspela svojo pikico tako osrečiti. Meni pa bodo metuljčki letos izgleda da pobegnili..

MarikaGabez pravi ...

Tako lepo si vse popisala, da se je čar lepe zvezdaste voščilnice kar malček izgubil. Lepo.

Janja pravi ...

Kako lepo ste preživeli dan. Čestitka je krasna. Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...