četrtek, 22. marec 2012

Vijola - zelen nakit


Andreja, ki je bila izžrebana v zadnji igrici, si je zaželela prav te kombinacije. Najprej sem si razbijala glavo, kakšno zeleno bi skombinirala... potem sem kar poskusila z vsako, ki sem jo imela v škatli.

Meni so všeč, take živahne, sveže prav primerne za ta pomladni čas, ko narava kar zažari.

 



Zelen, sončen dan vam želim!


4 komentarji:

Simona pravi ...

Uf, tvoje produkcije jaz skoraj ne dohajam. Lepe so.

Mojca pravi ...

Druga mi je zakon, tako fajn valovi, cela vesoljasta in samasvoja :)

Nena pravi ...

tale zeleno-viola kombinacija je pa res zanimiva

Andreja pravi ...

O krasna kombinacija. Tista s krogi mi je še posebej všeč.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...