četrtek, 8. marec 2012

Okrogle čestitke

... ne po obliki, ampak po letih.V letošnjem letu me kar veliko spremljajo
60 let za moškega ...


50 let za žensko...mojo teto

In še ena za gospoda, ki praznuje 60 let...


Hvala vsem za prijazne komentarje... lepo je bilo danes. Moji so me tako lepo pocartali... eden se je odrekel posladku, da ga je lahko prinesel meni za osmi marec, drug je šel v trgovino in mi kupil suhe marelice (ker sem na sladkornem postu in ne jem čokolade), orhideja, sprehod...Lep dan je bil.
In Moi, spim, spim brez skrbi, zdajle grem prebrat še par strani potem pa se zavijem in zaspim kot polh do jutra :-)

7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo zbirko imaš za 60 letnike. In fino, da so te domači tako pocrkljali.

Janja pravi ...

Zbirka je res lepa. Zadnjo si lepo okrasila še z vezenjem po papirju. Lp

Zondra Art pravi ...

Prekrasne su kao i sve koje ti napraviš!

Pusa i ugodan vikend!:)

Nena pravi ...

oh Hali ti si turbo :)

Simona pravi ...

Ja, tvojo dnevi so zagotovo daljš od mojega. samo skrivnosti ne izdaš.

Tina pravi ...

...prepričana sem bila, da bodo okrogle po obliki :-)) Zelo so lepe in krasno dodelane.

Tanja E. pravi ...

Hali, res si ustvarjalno pridna, tvoje objave so vedno serija krasnih stvaritev, tudi tale, LP:)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...