petek, 7. december 2018

49/2018

Izziv 49. tedna leta 2018 pa je prinesel prav veliko možnosti - izberemo lahko katerikoli izziv leta 2017.


No jaz sem si izbrala potem še tole možnost :-)





In našla v letu 2012 tale izziv

Sem se znašla, kaj?

Imela sem že nekaj "skrižkanih" kartončkov, ki sem jih uporabila za te štiri voščilnice.







Ker je ozadje ( luknjičasto) in pentlja iz Najlepšega para, prilepim  v galerijo meseca decembra.














4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Poglej, poglej "lisičko" - super si se znašla in voščilnice so TOP. Križščkanje obvladaš :)

oldpunca pravi ...

Super si se znašla in voščilnice so pravi cukerčki. :-)

AlisonC pravi ...

Hehe, that made me laugh! How clever. Your cards are beautiful in these traditonal colours. Thanks for joining in at 52CCT

EK Gorman pravi ...

What a lovely collection of cards. And aren't you a cleaver fox figuring out a backwards way to get the challenge you wanted. That made me smile. Thank you for joining us at 52CCT.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca