sobota, 15. december 2018

Blogersko leto z Rayherjem - mixed media čestitka ali darilo

Postala sem ustvarjalka meseca decembra Rayherja in sicer s temo mixed media čestitka oz. izdelek/ darilo.


Nič pa gremo v akcijo :-) Fotografije so bolj tako, saj je moja ustavrjalnica v kletnih prostorih, kar pomeni, da je dnevne svetlobe bolj malo :-)

Jaz sem za svojo osnovo uporabila kaširano platno. To je platno na tanki vezani plošči in ga lahko na koncu prilepimo na osnovo iz papirja ali pa uporabimo kar takšno. Seveda pa lahko uporabimo tudi platno ali pa lepenko, le da je pri njej priporočljivo, da jo najprej prebarvamo z belo barvo.

Vzela sem torej kaširano platno, gobico in akrilni barvi: uporabila sem turkizno modro in belo kredno chalky finish.
Najprej sem modro zmešala z belo abrvo in "potapkala" vogala platna.


Potem sem nadaljevala z belo, z isto gobico in sem naredila lep prehod barv...



Počakala sem, da se je barva posušila in nadaljevala z zvezdicami, ki sem jih naredila s pomočjo šablone ( zvezdice, metulji) Najlepšega para. Uporabila sem strukturni sneg, ki je bil že malce grob in gost in sem ga zmešala z malo bele tempere. In seveda izdatno posula z ledenimi kristali in bleščicami :-) 



In spet je potrebno počakati, da se zvezdice posušijo.

Ko uporabljam to tehniko, imam na mizi res noro zmešnjavo in vse polno raznih pripomočkov, izrezkov, lepljive prste na katere se nalepijo bleščice, barva in koščki papirja :-)
Pripravljeno platno za malo škropljenja z belo tempero :-)



Izrezala sem okvir s pomočjo šablon Najlepšega para. Smreke so pa sizzix


Okvir sem posenčila z distress inki evergreen bough


in vintage photo ( oxide)



Na zadnjo stran sem nalepila smreke in celoten okvir malo privzdignila s pomočjo penaste gume.



In spet prišla na račun z izdatnim posipanje z ledenimi kristali in bleščicami :-)


In potem pride na vrsto izrezovanje božičnih zvezd sizzix, zelenja, 


Spet senčenje...



A nisem vam še pokazala podloge, ki jo uporabljam, s temi simpatičnimi okraski in božičkom. Sprintam si sliko na A3 in potem plastificiram. Ko je že čisto pobarvana, polna lepila in ostankov papirja pa jo zamenja kakšna druga :-)


Sledi meni najlepši del, lepljenje vseh dodatkov , kombiniranje. Malo pobrskam po omari, najdem še kakšne lesene dodatke, ki jih potem nalepim.



Na konice božične zvezde dodam še malo bleščic, lesene okraske potapkam z belo tempero, obvezne blešice in končni izdelek je tu.

Lahko je samostojno platno...






Ali pa ga prilepimo na papir in pošljemo kot praznično voščilnico, ki je hkrati tudi darilo, kajne?




Zadnje fotografije sem posnela danes ob prekrasnem sončnem popoldnevu.  Po tem, ko sem se odtalila po dopoldanskem štantkanju na sejmu cART. Bilo je mrzlo,  čarobno, praznično, saj so ves čas naletavale snežinke.

Hvala Rayherju za gostovanje in upam, da do konca meseca nastane še kakšen izdelek na to temo. Vesela bom, če poskusite tudi vi in mi pokažete kaj ste ustvarili, pripnite link do izdelka v komentar in jaz izžrebam nekoga, ki bo prejel nagrado presenečenja :-)






8 komentarjev:

Helena pravi ...

Ooo, kakšna mojstrovina. Prava paša za oči.

Ne-Ja pravi ...

Res mostrovina da jo vikaš. Se niti ne lotim česa podobnega, raje občudujem ;)

Tina Z. pravi ...

kako mi je pa tole všeč ... perfekcija ... stil, ki bi ga nekoč rada znala ...

Tina Z. pravi ...

si me čisto prevzela s to voščilnico, tako da tule je moj poskus - poudarek, poskus:
https://www.treebug.org/2018/12/bozicna-zvezda-v-modrem-542018.html

Fabiola pravi ...

Elle est magnifique cette carte Hali, bienvenue dans l'équipe, biz

oldpunca pravi ...

Čestitke za priznanje pri Rayherju. Povsem zasluženo. :-) Hvala za nazoren prikaz izdelave. Fantastično zgleda. Umazane prste si pa čisto z lahkoto predstavljam. :-)

AlisonC pravi ...

I can't find your DT card post for 52CCT but this card here is superb! I love the layers of interest and the colours and vintage look. It is very special. x

Vladuška pravi ...

Super za ustvarjalko meseca decembra. Ta tehnika tebi res leži, to ugotavljam vedno znova in tudi tokrat je nastal krasen mix media izdelek. Hval aza navodila.

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...