torek, 4. december 2018

Škatlica presenečenja za 18 let

Malo pregledujem vse fotografije in opazila sem, da te vam pa tudi še nisem pokazala. Malce posebne barve, ampak ja, včasih je potrebno stopiti iz cone udobja, ane?





Na sredini še ena škatlica za ogrlico...



Prilepim v galerijo meseca decembra Najlepšega para ( štampiljke, sanje, pentlja)





3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Lepo, veselo in pisano si ustvarjala od kar me ni bilo na obisk.

Metuljčica pravi ...

Zanimivo, zbrala si ravno takšni dve barvi, ki sem jih sama, ko sem opremljala dnevno sobo. Meni je še vedno všeč. Navdušena sem nad tvojo škatlico.

oldpunca pravi ...

Zelo všečna barvna kombinacija. Prav lepo je poskusiti neaj novega, drugačnega. Škatlica pa je v nulo. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca