nedelja, 16. december 2018

Čestitka za petdeset let


Za žensko, ki se ukvarja s predelavo izdelkov, ponovna uporaba, prenova starih prostorov in to in je za darilo dobila bon za delavnico za predelavo jeansa ( ali nekaj takega, nisem čisto dobro razumela he he jeans mi je ostal v spominu) In sem še jaz naredila eno tako čestitko ponovne uporabe kar nekaj izdelkov :-)

Jeans, stara zadrga, gumbi, roža iz zavese, košček čipke...

 




 In notranjost...






3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Šjora tole je fenomenalna reciklaža in jeans vedno zmaga :). Prejmenica je bila zagotovo navdušena :)!

Tina Z. pravi ...

vau, kako domiselno in fenomenalno - res, jeans je zakon v vseh oblikah!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole je pa še mene vrglo na rit...Fantastično!!!!

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.