petek, 21. december 2018

51/2018

Letos imam še toliko novoletnih za objaviti, da mi bo zmanjkalo tednov za objave :-)









Tole pa še prilepim na izziv CCT ( v mesecu decembru izbiramo izzive iz leta 2017). Jaz sem izbrala november 2017 - rjava, craft in zelena



4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Čudovite vse po vrsti. Ti kar pridno objavljaj - bomo pa kakšno idjeo videle za prihodnje leto ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

A tudi ti imaš ta problem???? Se tudi jaz bojim, da bom novoletne objavila šele drugo leto decembra, ko bo spet aktualno, poslala sem jih pa že letos...če bi bilo po moje, bi zaposlila tajnico za take administrativne stvari, kot so komentarji in objave, jaz bi pa samo ustvarjala. Lepe so...zelena božična pa mi je stopila srce.Hvala za novoletno...vračam lepe želje.
P.S. lahko pa si deliva stroške in skupaj najameva tajnico:-))....samo predlagam:-))

AlisonC pravi ...

All your cards are beautiful. The poinsettia is very pretty and I like the cute deer. Thanks for joining in at 52CCT

Majda pravi ...

Koliko čudovitih, pravljično lepih izdelkov je nastalo pri tebi, odkar sem se nazadnje potepala po blogih. In dva izmed njih sta našla pot v moj dom - hvala ti za čudovito voščilnico, dobila pa sem tudi Poldkino ;-) Obe sta atko zelo na kožo pisani meni :)
Naj bodo čarobni tvoji prazniki, v letu 2019, pa se čimprej vidiva, kajne?!
Objem k tebi, Majda

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.