sreda, 10. april 2019

Ko me inspirira #71 - 2

Tle modri izziv me je čisto prevzel :-)


Še in še "modra" sem, pa v bistvu modra ni ravno moja barva. In cel teden barvam magnolije Najlepšega para. U ja še nekaj izdelkov je na zalogi za pokazati :-)
















6 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

WAW,, modra res pristoji tvojim voščilnicam - itaq, ko je pa TOP barva ;).

Zvonka pravi ...

Krasni sta obe, a prva me je čisto prevzela.

oldpunca pravi ...

Tebe je pa močno potegnilo v modro barvo. :-) Magnolije si krasno sestavila v šopek in jih sanjsko lepo pobarvala. Pri drugi voščilnici, ki je itak krasna, pa se čudim tvoji vztrajnosti, da v nulo dodelaš tudi notranjost.

Valerija pravi ...

Krasno si ustvarjala. Ni videti, da ti modra ne bi bila preveč pri srcu.

Tina pravi ...

Hali, kako lepa je modra pri tebi...tako lepo znaš kombinirati različne odtenke...in ko 'zmešaš' različno cvetje ali pa noter posadiš piko...krasno!!!!

Vladuška pravi ...

Čeprav modra ni tvoja, pa te je res očitno zelo prevzela in tvoje cvetje je krasno, pa naj si bodo to magnolije, marjetice ali tulipani.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...