petek, 19. april 2019

Škatlica presenečenja za prvo sveto obhajilo


 Prejšnji vikend sem imela na sporedu ustvarjanje škatlic presenečenja za obhajila in birme :-)
Danes vam pokažem za obhajilo :-)






Še dobro, da sem v škatli z izrezki opazila cel kup 3d zadev za obhajilo. Je bilo potrebno kar uporabiti. Včasih je res noro, ko pogledam, kaj vse skrivajo moje škatle in police :-)

Prekrasen podaljšan prazničen vikend vam želim...

4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Krasna škatlica. Lepe barve si izbrala in jo lepo okrasila. Tudi moje škatle skrivajo marsikaj. Bo treba narediti inventuro. :-)

Nataša pravi ...

Čudovita je :)

Helena pravi ...

Zelo lepo. Fajn znaš kombinirati različne dodatke ...

moi pravi ...

Krasna škatlica in lep oltarček.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...