četrtek, 4. april 2019

Marjetice, marjetice




Mislim, da je šablona marjetic dosegla rekord med uporabo šablon, ki so pri meni v ustvarjalnici. In se mi zdi, da jim rumeno ozadje da čisto posebno noto...








4 komentarji:

Valerija pravi ...

Obe sta prekrasni.

Zvonka pravi ...

Se strinjam, marjetice so vsekakor rekorderke med šablonami. Čeprav sem jih že nekajkrat pospravila, jih vedno znova potegnem na plano. Tudi pri tebi so v redni uporabi kot vidim in voščilnici sta krasni, energični in živahni.

oldpunca pravi ...

Vidim da kljub nenehni uporabi teh prekrasnih šablonic še nisi porabila vseh kombinacij, kako jih lahko zložiš v šopke. :-) Obe sta čudoviti. Na prvi mi je šopek še posebej všeč. Rumeno ozadje jim pa res lepo paše.

Tina pravi ...

O, Hali...da ima moj izdelek tvoj rekord,mi je v posebno veselje.Hvala ti...tudi za ves navdih, ki ga dobim pri tebi...

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.