ponedeljek, 8. april 2019

Ko me inspirira #71

Tinina in Vladkina inspiracija tokrat je bila tale Marjetina čestitka z modrimi cvetovi. Res je krasna ....





Jaz sem bila ravno v fazi razmišljanja, kakšno barvo ubrati pri ustvarjanju čestitke za mojo svakinjo, ki je praznovala svoj 40 rojstni dan in je izziv prišel ravno v pravem času. Tako vam danes predstavim čestitko v modri....










In danes vam še pokažem tortico, ki sva jo skupaj s Tinkaro ustvarili za našo Ano.



In še prerez: borovničeva z belo čokolado in grškim jogurtom.


5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovita čestitka. Ampak torta je pa mojstrovina in pol. Bravo! Tole barvno tičino maso kupiš ali narediš sama?

Hali pravi ...

Valerija hvala! Tičino sem kupila v Lidlu, nedolgo je bila v posebni ponudbi. Ni sicer tako lepo rdeča, jo je bilo pa lepo razvaljati :-)

oldpunca pravi ...

Voščilnica je čudovita. Krasno si kombinirala modre odtenke. Pri torti sta vzorno združili moči. :-) Zgleda za prste polizati. :-))

Tina pravi ...

Krasno in slastno!!! Mešano modro cvetje mi je vrhunsko...torta pa...joooj, kako bi zmazala en kos :-)!

Vladuška pravi ...

Me zelo veseli, da je prišel izziv kot naročen in lepo si spletla šopek v modrem. In ta torta...krasna je in tudi prerez kaže na to, da je poleg lepega izgleda tudi zelo dobra.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.