sobota, 2. marec 2019

9/2019

Gostiteljica meseca marca na 52 CCT je Goga.
Za prvi izziv nam je zadala tole skico.




Jaz sem se poigrala s temi 3d izrezki in jih umestila na voščilnico po skici :-)















Nastale so tri, toliko sem imela sestavljenih 3d slik :-)


7 komentarjev:

Goga pravi ...

Čudovita je. Všeč so mi rožice in svečke, tako elegantn so na srebrni podlagi.
Lp Goga

Majda pravi ...

Ena skica pa toliko različnih izpeljav na blogu, vedno znova sem presenečena kaj vse nastane v naših glavah :-) Ti pa si ustvarila kar tri, vse tako zelo elegantne.
Čudovit vikend ti želim, Majda

Fabiola pravi ...

quelle jolie ambiance Hali, j'aime beaucoup ces bougies vintages, biz

Valerija pravi ...

Čudovite so!

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si kombinirala izrezke s skico. Ta modro-srebrna kombinacija lepo paše tovji seriji :).

oldpunca pravi ...

Krasna je (so). In tale praznični aranžma je čudovit. :-)

AlisonC pravi ...

Pretty and calm in blues and pinks. x

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca