ponedeljek, 4. marec 2019

Devetnajst let

Je praznovala včeraj moja deklica. Mini praznovanje, umirjeno si želim, samo mi. In je bilo umirjeno praznovanje, kosilo in torta po željah slavljenke in počitek, zanjo, ki je žurala do zgodnjih jutranjih ur :-)







Galerija meseca marca Najlepšega para

Torta pa malina v družbi s čokolado,  tokrat okrasitev moja (po navadi to delo opravi Tinkara)





6 komentarjev:

Helena pravi ...

Čestitke mladenki za njen rojstni dan. Lepo - umirjeno in v krogu družine. Hali, tebi pa čestitke za prečudovito voščilnico-škatlico in slastno torto.

Klara pravi ...

Čestitke hčerki pa seveda tudi mami:)! Voščilnica knjiga je čudovita, pri torti so se mi pa kar začele cediti sline :)...

Ne-Ja pravi ...

Čestitke tvoji slavljenki! Čudovito si jo pocartala z voščilnico da o torti ne izgubljam besed - waw :-) .

oldpunca pravi ...

Z leti postajajo mirna družinska praznovanja vedno bolj dragocena. Vse najboljše tvoji deklici. Lepo si se potrudila tako s papirčki, kot s cukrom. :-))

moi pravi ...

Čudovita voščilnica-knjiga, torta pa tako the best.

Tina pravi ...

Vse naj, najboljše!!! Kako zelo ste lepi in kako krasna je torta...da so na čudoviti voščilnici moje marjetke, mi je pa v veliko čast!!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca