torek, 19. marec 2019

Čestitke za rojstni dan


Ko se ti "odmarjetka" na polno, pa še kakšen tulipan pade vmes, da malce popestri marjetkast žur :-)






 Ko pa zraven pride še gospa sivka, je pa žur na višku.








Čudovito razigran torek vam želim!

8 komentarjev:

Helena pravi ...

Bogastvo cvetlic na vseh tvojih voščilnicah. Lepo je, da si jih malo pomešala :)

Metuljčica pravi ...

Zdaj se nam je res čisto odmarjetkalo. Vidim da si tudi ti ena izmed navdušenk. Z veseljem sem si ogledala tvoje cvetoče ustvarjanje, ki me je res navdušilo. Tile mešani šopki so prava popestritev.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pri takih dobrih šablonah sploh ni potrebno veliko, da se nam odpelje.....ma če so pa tako dobre!!!!! Živo rumena mi je pa oči ven vrgla....všeč mi je, da so "zmiksani" šopki!!!

moi pravi ...

Kako lepo cvetoče je pri tebi.

Zvonka pravi ...

Ja, nekaterim nam ni več pomoči, marjetkomanija nas je vzela v svoje kremplje.Čudovite so, prva pa zmaga.

Ne-Ja pravi ...

Res imajo cvetlice pri tebi pravi žur ;). super kombinacije si nam pokazala :)

oldpunca pravi ...

Dokler se ti samo odmarjetka, je s teboj vse v najlepšem redu. :-) Voščilnice so tako pozitivne, da se mi kar smeje, ko jih gledam.:-) Vesele barve in krasni šopki.

Renata pravi ...

Pravi cvetni žur si ustvarila. Odmarjetkalo se nam pa verjetno še nebo. Krasne barvne pozitivke.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca