petek, 8. marec 2019

Mini zloženka - čestitka


Nova Tinini kolekcija je še kar na moji ustvarjalni mizi, če me ne bi še tole vreme toliko vleklo ven na sonce, bi nastalo še kaj več :-)
Za gospo, ki praznuje 70 rojstni dan sem izdelala tale mini album, kamor bosta njena krščenca dala nekaj fotografij...




Seveda prosto za dobre želje ne sme manjkati...




In potem prostor za fotografije...


Lep praznik žena drage moje in prijazen vikend vsem.

5 komentarjev:

Tina pravi ...

Uuuu, kakšno svetovno barvanje!!!! To kombinacijo bom pa sedaj tudi jaz z veseljem poskusila!!!!

oldpunca pravi ...

Vau, kako lepo si postavila cvetove magnolije! Svetovno si barvala. Čudovita barvna kombinacija.

Majda pravi ...

Lepoooo, si mi polepšala današnji ženski dan s svojo mini zloženko. Naj bo tudi tvoj dan - nekaj posebnega, Majda

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si pobarvala magnolije in naredila zeloo lepo zloženko. Upam,da je bil današnji dan nekaj posebnega :).

Helena pravi ...

Očarana sem nad barvanjem in postavitvijo cvetov. Enkraten mini album in neprecenljivo darilo.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...