petek, 26. maj 2017

21. teden

Le kaj nam prinaša nov izziv na CCT, sem se spraševala :-) In trara dobili smo ga, eno odštekano, nič kaj praznično barvno kombinacijo, no razen zlate :-) Ampak, kaj bi ustvarjalci brez izzivov?




Evo takole sem si zamislila jaz postavitev in kombinacijo barv :-)


Zlat zvonček, rumena pentlja...


Šestorček :-) 





In veste kaj, imam idejo že za novo serijo, ampak lepo počasi, za vikend me čaka malce morskega zraka in malo fešte. Ampak zato bo v ponedeljek vse lažje, ko bodo baterije polne.
Uživajteeee, tudi za vikend vas bodo čakale objave v mojem medmrežnem kotičku. Hvala bogu za tehniko, da lahko kakšno stvar vnaprej pripraviš :-)

Prijavim na CCT - May colours in v galerijo Najlepšega para - pentlja in štampiljka storžev in zelenja




8 komentarjev:

Kristina pravi ...

Je bila res nasukana tale kombinacija, a tvoj šestorček izgleda, kot da je bila popolnoma logična in enostavna. Enkratne!

sweet art designs pravi ...

Great use of the colours. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

Valentina B pravi ...

Noro dobra kombinacija barv! :)
In tvoji zvončkaste voščilnice so čudovite!

oldpunca pravi ...

Vrhunsko si se lotila nenavadne barvne kombinacije. Čisto sem navdušena nad preprosto eleganco. Je sploh kaj na tem svetu, kar tebi ne bi uspelo?. :-)))

Lucinda pravi ...

Such a pretty card, and great for batch making as you've done. Your pine cones are adorable! Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown. Lucinda

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke za tole...in spet za ...VZTRAJNOST, ideje....ženska ...kapo dol...pri tej vročini mi ne pade na misel nič drugega kot MORJEEEEEE, -20 STOPINJ....ja prav si prebrala minus.....+24 je zame TOOOO MUCH.

AlisonC pravi ...

A clever way to use the colours. Now you have a stylish set of cards.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

ooo kako lepo si uporabila naše barve in naredila lepe praznične voščilnice :-)) Spet ena čudovita zbirka.
Hvala, ker se igraš z nami v Christmas Card Throwdown izzivu.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...