torek, 16. maj 2017

Voščilnica za štirideset let

Ustvarjam veliko, več kot lahko napišem objav in upam, da kmalu pridem na zeleno vejo tudi z ogledi vaših blogov in objav in kaj pokomentiram.


Edine želje so bile: ne modra pa ne vijola :-)
In kaj morem, kar odneslo me je spet na vintage sceno :-)




Štiridesetka se sramežljivo skriva v vogalu :-)



To je to, ni kaj veliko dodati, šibam dalje :-)



7 komentarjev:

Valerija pravi ...

Vau, zelo je lepa. Takšen stil mi je zelo všeč. Krasne barve in okrasitev!
Lep dan!

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Lp

Marjeta pravi ...

Krasni nežni odtenki. Kaj moremo vintage je vedno IN.

Marjeta

Goga pravi ...

Ooo kok lepo si jo spedenala. Tudi jaz sem tule najbolj doma, pah eni mormo bit tud mal kičimiči😚.
Pa tud kar se objavljanja tiče sva si blizu, nardim velik, pokazat pa kar ni časa.

Helena pravi ...

Bogata, romantična, rahlo nostalgična ... Prekrasna.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Važno je, da migaš....če ne prej, bo blog prišel na vrsto pozimi...vse razumemo. Vintage ti res leži, krasno znaš skombinirat barve,....ampak še najbolj mi je pa všeč sramežljiva 40 (ha ha...pri 50 jih boš z veseljem kazala in nič skrivala:-)).

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa vintage voščilnica in naredila si jo v lepih barvah in zelo bogato. Kar se pa skrivanja let tiče: več jih bo, bolj z veseljem jih bomo kazale:)) - mislim ženske na splošno:))). Vsako dodano leto je posebno darilo, ki ga moramo sprejemati z veseljem in ponosom:) - a sem pametna, a ne:))). Pozdravček, Andreja

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...