nedelja, 21. maj 2017

Čestitka za računovodjo

En čisto poseben izziv sem dobila - čestitko za gospoda, ki bo praznoval svoj 60 rojstni dan, je računovodja z dušo in srcem in svoje delo obvlada "u nulo#. Naj bodo številke, denar...


Možgani so delali s polno hitrostjo, ideje so šibale sem ter tja in na koncu je žarnica zasvetila in izdelala sem tole čestitko. Dobro, da je moja zaloga papirja res velika in da je med njimi bil tudi papir s številkami (če ne bi pač možgani še malce mleli, da bi pogruntali kakšno rešitev).










Evo to je to za danes, eno krasno nedeljo vam želim...



5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Svetovna je. Super ideja z računskim trakom, številkami in denarjem.

Cvetoči travnik pravi ...

Hali tvoji možgančki so odlično namleli in naredila si mu voščilnico v "nulo":). Dobil je vse, kar ima rad. Pozdravček, Andreja

Danica pravi ...

Super si se znašla...številke za računovodjo to je to!

Vladuška pravi ...

Super si se spomnila, da si dodala še računski trak in mini bankovce. Odlično si izpeljala.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Dobro si me s temi bankovci!?!...., sem že najprej pomislila da so čisto pravi. Mislim da se tudi slavljenka ne bi nič pritoževala, če bi bili čisto natur:-))....drugače pa....jaaaa, fino je tole izpadlo.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...