torek, 9. maj 2017

Čestitke za krst

Ko ustvarjaš čestitke za istega prejemnika, je potrebno uporabiti še malo več domišljije kot običajno :-)
Luknjičasta šablona v ozadju je iz Aliexpressa. U nulo zreže :-)


Meni ljube kuverte :-)



In še ena z drugačnim angelčkom :-)







8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

In naj še kdo reče da je za malo denarja tudi malo muzike....šablona s pikicami je perfektna... to da si poudarila da dobro reže je tudi fino....(sem tudi sama prišla do tega, da ni vse drago tudi dobro!!) S kuvertami itak navdušuješ, vedno te nese malo v levo:-)) in ravno v tem je čar teh tvojih kuvert.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lep izrez šablone, tudi meni je všeč. S kuvertami me pa itak vedno očaraš.

Vladuška pravi ...

Za istega prejemnika več izdelkov zagotovo zahteva malo napenjanja ustvarjalnih možganov in dobro si vse troje pokombinirala.

Goga pravi ...

Hvala za informacijo, lahko mi pa še link prilepiš 😂.
To, da za mal dnarja ni nujno mal muske pa itak veva obe.
Lepo si se znašla in naredila res lepe a različne za enega naročnila.
Lp Lili

Valentina B pravi ...

Hali, izjemne so vse tri voščilnice! Prva s super luštno šablono, ki lepo poudari svečko, za dodatek pa še šopek rožic. Nežno in lepo. Notranjost pa tako vedno v nulo dodelana. Ideja z okroglim prostor me je pa tako zelo navdušila! :D Ob tvojih kuvertah mi pa vedno zmanjka besed, prečudovite so! Veliki angelček je pa prav nežen in krasno pobarvan. Pozdravček, Valentina



Anonimni pravi ...

Kot vedno - čudovito.
Tale šablona iz alija je super, ali lahko prosim za link do šablone? Posebej pomembno je, da res dobro izreže. Koliko časa je trajalo, da je šablona prispela?

Hali pravi ...

link: https://www.aliexpress.com/item/Round-Dia-11cm-DIY-Metal-Steel-Die-Cutting-Dies-Scrapbooking-Embossing-Dies-Cut-Stencils-DIY-Decorative/32795884379.html?spm=2114.13010608.0.0.IhTZkh
ja kak mesec hodi pošta...

oldpunca pravi ...

Madonca, koliko ustvarjalne domiselnosti premoreš! Vse po vrsti je preprosto čudovito. :-) Šablona z luknjicami je tudi meni všeč. Imam nekaj šablonic iz alija pa moram potrditi, da res lepo režejo.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...