torek, 23. maj 2017

2x petdeset let

Še dve kuverti...mmhm le kaj rada počne slavljenka?



Voščilnico prijavim na izziv CRAFT-alnice - šopek cvetja in v galerijo meseca maja Najlepšega para ( venček, rožice, pentlja)


In kaj obožuje slavljenec?







8 komentarjev:

Danica pravi ...

Zelo aktivne pedesetke :))) Lepo

oldpunca pravi ...

Bom kar na slepo udarila. :-) Tekačica in motorist? :-))) Obožujem tvoje kuvertice. Vedno jih prelepo izdelaš in okrasiš.

helena pravi ...

Jaz bi rekla, ena bolj nora kot druga:), slavljenki mislim:) Kuvertici pa ena lepša kot druga.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Bejš no, a si mislila tekačico in motorista????? Jeeeee, zadela sem.....sila si s temi kuvertami....pa ti res ne zmanjka idej????

Andreja pravi ...

Obe darilni kuverti si zelo lepo sestavila in jih čudovito okrasila. Lep venček cvetja je na prvi :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Tvoje kuverte so res nekaj posebnega in moram ti priznati, da imam tudi jaz 3 v delu. No pa saj si mi dovolila.
Lepo si na prvo dodala rožice.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Ne-Ja pravi ...

Tvoje kuverte vedno zažigajo in všeč mi je kao jih poosebiš in prilagodiš prejemniku. Hvala, ker deliš svojo umentnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

moi pravi ...

Lušni kuverti ;) Lepo, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...