sreda, 17. maj 2017

Voščilnica za petdeset let

Ko mi je naročnica malce opisala osebo, sem vedela, da ne more bit vintage stil, da mora biti nekaj odštekanega, divjega, sploh, ker sem morala vključiti tudi nekaj "otroških" dodatkov, saj slavljenka dela z otroki in to počne res z velikim veseljem in žarom.










Voščilnico prilepim v galerijo Najlepšega para meseca maja in na izziv CRAFT-alnice, kjer tokrat dekleta želijo rožice - Šopek cvetja juhej :-)


10 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Voščilnica je živahna in razgibana, takšne kot so danes dame pri 50. To so leta radoživosti in z malo manj skrbmi, tako da je voščilnica več kot odlična:). Lep pozdrav, Andreja

Goga pravi ...

Krasna je, čeprav malo iz najine varne cone. Ampak vsi pač niso za vintage. Lepo pisano in razigrano res paše tudi puncam pri 50ki.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

vilinke pravi ...

Zelo lepa in vesela voščilnica, še posebej mi je všeč notranjost.
LP Vilinke

suzana pravi ...

Tale lepa voščilnica mi je prav zadišala. In zagotovo bo tole cvetje hrana duši. In ja, prihajajo za nekoga tista najlepša leta, ki si zaslužijo vsak dan cvetja.

Vladuška pravi ...

Kar žari od vseh barv. Tako veselo in razposajeno je.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole pa je živahnost ....pa si sigurna da je za 50-letnico????!!! Moram vprašat jutri Andrejo, kaj je mislila pod "dame pri 50-ih?!? Ej, a si ti ukradla mojo živahnost pri 50-ih???? Jo že kar nekaj časa iščem, pa je ne najdem!!!!

helena pravi ...

Prava eksplozija barv in energije. Fantastična je!

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico z rožicami si naredila in jih lepo spletla v venček :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne-Ja pravi ...

Oppa tole pa je prava cvetlična paša za oči. Super dinamično voščilnico za Abrahamko si prirpavila. Hvala, ker deliš svojo umentnino z nami pri CRAFT-alnici :)!

moi pravi ...

O, še ena mladostna 50letnica ;)
Lepo pisano in rožnato voščilnico si ji naredila. Lepo, da se igraš z nami pri CRAFTalnici.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...