torek, 30. maj 2017

Venček sivke

Barbara me je pred časom z objavo venčka s sivko Najlepšega para vzpodbudila, da sem podoben venček spletla tudi jaz :-)



Seveda za gospo, ki je srečala Abrahama in obožuje sivko...







Še malo in tudi moja sivka bo zacvetela. Mraz ji letošnjo zimo ni prizanesel, zato ni tako bujna. Komaj čakam...
Čestitko prilepim v galerijo meseca maja Najlepšega para ( sivka, pentlja)








7 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Poleg venčka so še papirji tako lepi in super pašejo skupaj!

Nataša pravi ...

Krasna je.

Goga pravi ...

Wauu. Kako je lepa ♡♡. Krasen sivkin venček.Lp Lili

leycika pravi ...

Waw pri tebi pa diši po sivki :) Čudovito

Vladuška pravi ...

Lepo si uporabila sivko.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepa kuvertica.

Dusi pravi ...

WOW! Čista perfekcija!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...