ponedeljek, 8. maj 2017

Čestitki za 50 let


 Še stari dolgovi, neobjavljene zadeve. Ena kuverta in druga z malce packanja in malo vintage pridiha :-)



 








Drugače pa pestro, vremensko in časovno. April se nam je prestavil v maj, v ustvarjalnem smislu pa čisto pravi maj: obhajila, birme, poroke, krsti. Kar pestro. Ker sem uporabila kar nekaj nožkov Najlepšega para ( pentlja, številke, venček) lepim v galerijo meseca maja Najlepšega para

4 komentarji:

Tina pravi ...

Jej, kako selo lepo. Kako znaš pa ti ljubko uporabti vintage stil...prav za diplomo (če bi obstajala vintage univerza:-)))!

Valentina B pravi ...

Te tvoje prekrasne kuverte so mi bile v izziv in navdih pri enemu mojih projektov. :) Ampak te z vintage pridihom imajo prav poseben tvoj pečat. :) In kako super izpade krog z voščilom za prostor, kamor se lahko dopiše še osebno sporočilo. Všeč! :)

oldpunca pravi ...

Kuverta je čudovita, ampak šopek na voščilnici me je pa čisto očaral. Prava mojstrica v sestavljanju rožic si. :-))

Moje drobtinice23 pravi ...

Oboje je lepo, voščilnica mi je še posebej všeč.
Zelo lepo narejen venček s cvetjem. Vintage ti res leži.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...