sreda, 11. januar 2012

Čestitka-škatla

Očudovala sem jih na tujih blogih, pa na naših in ko me je prijateljic aprosila za čestitko za eno štiridesetletnico, ki dela na pošti pa še za ogrlico kot darilce, sem dobila takoj asociacijo - paket-pošta-čestika :-)

In tole je rezultat nekajurnega dela...





 In odkrila sem še eno "toplo vodo".... kolaže s fotografijami, v primerih kot je ta, ko bi človek rad veliko pokazal na malo prostora je super zadeva. Poskusila sem na tej strani in uspelo mi je :-)


8 komentarjev:

moi pravi ...

No, to pa je bol projekt.
Kolaže pa lahko super delaš tudi v Picasi.

Vladuška pravi ...

Te škatlice so res ena taka zelo simpatična zadeva in prej ko slej te tole premami. Dobro si naredila.

Anonimni pravi ...

Prekrasna i originalna, sve pohvale Hali, nisam nikad vidjela takvu čestitku, posebna je!

Lijep pozdrav:)

MarikaGabez pravi ...

Kaj se ti vse ne lotiš in predvsem ... KDAJ imaš ob vsem delu čas. Lepa škatlica, res poštno primerna.
Kolaži pa ...... men je ta internetni program čisto mimo(sem ga preizkusila nekje sočasno s teboj). Preveč časa vzame. Na računalniku ga naredim v pičlih 10 sekundah.

Kristina pravi ...

Čudovita škatlica, pa hitra si bila, da je trajalo le par ur. Hvala za link - ne spoznam se na te stvari, Picassa mi je konfuzna, tu mi mogoče uspe.

Nena pravi ...

zelo lepo. tudi jaz sem eno tako dobila lani od Flo

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Tudi okrasila si jo domiselno in lepo. Lp

Alenka pravi ...

Lepo, polno detajlov! Zelo zanimivo, si jo bodo morali kar nekaj časa ogledovati, da opazijo vse podrobnosti. Hvala za link! Tole pa še nisem nikoli poskusila:):)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...