ponedeljek, 16. januar 2012

Ponedeljek

...je tu, s soncem obsijan in mrzel. Kot se spodobi za januar...le malo snega bi bilo potrebno in idila bi bila popolna.
Vikend je minil, jaz sem si uspešno nekam skrila fotografije čestitke za petdesetlenika, ki je nor na mercedese in kateremu so povabljeni podarili denar za...ne , ne za mercedes ampak za novo televizijo :-). Še dobro, da sem fotografije pošiljala po elektronski pošti in vam lahko pokažem vsaj ti dve :-), kajti celotnega albuma ni...škratki na delu, tisti hudobni, ki te kaznujejo, ko kaj napol prebereš.


Fotografija avtomobila najdena na spletu, sprintana na foto papir... Ko je mama prevzela čestitko, je povedala, da je slavljenec letnik 1961 :-) december, zato praznuje v januarju...tako da sem letnico še tik pred zdajci zamenjala. V notranjosti je dodan žepek za denar, s 3d blazinicami so prilepljeni tv ekrani...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Slažem se da bi uz snijeg ovaj mjesec bio potpun, kažu da nam dolazi padaline dolaze krajem tjedna, baš se veselim:)
Jako mi se sviđa tvoj autić, prekrasan je baš kao i svi tvoji radovi!

Pozdrav:)

Nena pravi ...

super voščilnica in še sreča da si lahko letnico zamenjala čeprav mislim da slavljenec ne bi imel nič proti enemu letu manj :)

sneg naj bo pa kar pri tebi. jaz v Lj ga NOČEM!!! :)

Alenka pravi ...

Super izgleda tale oldtimer!
Snega pa tudi jaz ne bi, mi je takle sonček bolj všeč:):):)

Vladuška pravi ...

Končno malo mraza, paše :)) Dobro si združila to, kar ima slavljenec rad.

Simona pravi ...

Lepo in verjamem, da je bil vesel takšnega darila.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...