sreda, 25. januar 2012

Čestitki za 50 in 60 let

Letos je res eno čisto posebno leto, se mi zdi, da izdelujem čestitke le za okrogle obletnice. Tudi tistih vmesnih mi je čisto zmanjkalo, moram kaj kmalu narediti si malo zaloge ... ponavadi se spomnim šele takrat, ko jo je treba dati na pošto.

Najprej ena za novopečenega abrahamovca. Jap, rad ima nogomet, zato nogometaš na prvi strani.


Na spomnim se, kdaj sem nazadnje izdelala čestitko v velikosti "amerikanke". Sama sebi sem obljubila, da se moram večkrat spomniti na to obliko, saj so čestitke, ki nastanejo, lepe, elegantne, nekaj  posebnega.
In meni ljuba čestitka/kuverta. 30X30 cm osnovo sem malce obrezala, da je narejena čestika pasala v kuverto. Izdelana za gospo, ki bo praznovala 60 let...




Okrogli pozdrav :-)



8 komentarjev:

Andreja pravi ...

Luštni sta obe :-))

Janja pravi ...

Zelo lepo, sploh prva je krasna. Oblika voščilnice in dvojni pregib, res elegantno. Lp

Vladuška pravi ...

To je tako fajn, ko ima moški kak hobi, ki ga je možno upodobit na čestitki in tako je takoj rešena zagata, pa še zadetek v polno. Tole je res zanimiva oblika, sama še nisem delala takih. Lušne obe.

Alenka pravi ...

Obe sta mi všeč!

Anonimni pravi ...

slažem se, obje su prekrasne! Vjerujem da su njih dvoje bili zadovoljni tvojim divnim kreacijama i čestitkama.

Pusa i lijep pozdrav, hvala na posjeti:)

Nena pravi ...

Hali saj veš...carica si :)

Tina pravi ...

Čudoviti sta.

Simona pravi ...

Obe taki tvoji - lušni, simpatični, namenjeni slavljencem.
Pridna si.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...