torek, 10. januar 2012

Nakit v vijola

Kdor ne mara vijola, naj pogleda stran... kdor jo ima rad pa vabljen, da pogleda fotografije.... Ampak, kot že vemo, vijola barva je strašno neprijazna za fotografiranje, sploh v času, ko ponavadi se spravim k temu delu - ali zgodaj zjutraj ali pozno popoldan/zvečer.

"Lovila" sem eno posebno kombinacijo barv ( jutri pokažem) in je nastala ta serija, ki mi potem nekako ni "sedla"... Ampak saj ni važno, se mi zdi, da je nastla luštna vijola kolekcija.



Vijola pozdrav...

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vijola je res vedno nekaj posebnega, taka prava lisička je ta brava :))) Se mi pa dopade tista zeleno, oranžna, rjava kombinacija.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Že dolgo nisem zašla med kometarje, čeprav redno pregledujem blog :)..tako pohvali kar vse skupaj in pove, da se ne morem načuditi tvoji energiji..krasno!

Sandra Z pravi ...

Obožavam ovu boju! Odlične si kombinacije napravila.
Lijep pozdrav :))

MarikaGabez pravi ...

Jaz nisem gledala stran. Je prav lepo pogledat te odtenke in všeč so mi.

Nena pravi ...

ja viola še pri dnevni scetlobi včasih ne rata tako kot bi mogla. ampak tebi itak vedno rata viola gor ali dol :)

Janja pravi ...

Meni je všeč. Lepe barvne kombinacije in izdelki. Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...