nedelja, 29. januar 2012

Pomladni nakit

Ja, ja saj vem, da se zima še ne poslavlja in prav je tako, ampak nekako me je zaneslo v cvetlične vode s čisto posebnim razlogom ( vam povem in pokažem jutri). Nastali sta dve ogrlici, takšni malo odštekani...
Prva s cvetom in nesimetrično razporejenimi perlami.


In tale, ki je čisto moja , moja in paše k rdeči majčki, ki mi jo je pustil Božiček pod smreko :-)


S to sem imela kar nekaj težav, kako cvetove ukrotiti na vrvici, prva ideja je bila, da jih prilepim s tekočim fimom na eno podlago, a je bila le-ta  malce premajhna in sem potem takole rešila zadevo.

Ostanite v cvetju!

8 komentarjev:

Maja pravi ...

Dobro zgledajo in verjamem, da jih je težko namontirati!

Nena pravi ...

super sta obe. mogoče mi je druga celo malo bolj všeč, ampak samo iz enega razloga-ker je na vrvici ne na žici

Tina pravi ...

Kako krasen nakit. Rože so čudovite.

valentina pravi ...

Čudoviti obe!



lp

Alenka pravi ...

Super rožice! Barve se tako lepo prelivajo!

moi pravi ...

O, pa res prihaja pomlad. Vse v cvetju ;)

Vladuška pravi ...

Tele rožice pa so prav fletne, krasen okras.

Simona pravi ...

Res lepo ti je uspelo. Aja, kdaj ti pa ne?

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...