sobota, 28. januar 2012

Enostavne čestitke

Zaloga rojstnodnevnih čestitk je skoraj pošla, organizator roj. dni pa prazen in to na samem začetku leta??? Odločila sem se, da ustvarim eno tako enostavnejšo serijo čestitk, pri katerih bom uporabila srajčke za odtise. Se mi zdi, da jih kar malo zanemarjam :-)

Dve v vijola odtenkih...


In dve v rumenih, sončnih barvah. Kar zažarita, kaj? 

Pripravljalo se tudi v rdečih tonih, modrih, mogoče tudi roza...

Prekrasno in barvito soboto vam želim, moja bo čisto posebna...

7 komentarjev:

Tina pravi ...

Zelo lepe in krasnih barv. Tudi jaz moram malce obrisati prah s srajčk...

Vladuška pravi ...

Jaz sploh do zaloge ne pridem, ker ne vem zakaj. Pa ne zato, ker bi vse tako hitro pošlo, ampak ker jih enostavno ne naredim. Ti pa pridna kot zmeraj in tole bo super napolnilo zalogo. Rumene so res čudovito sončne.

Simona pravi ...

Take preproste so meni najlepše.

Janja pravi ...

Všeč so mi v obeh barvah. Zelo lepo postavitev ima druga rumena. Lp

Maja pravi ...

Preproste so največkrat najbolj učinkovite!

Nena pravi ...

madonca si hitra.....zjutraj še brez objave potem pa te lepotičke najprej vidim v živo potem pa še tule
upam da ne boš huda če bom kakšno copy/paste. saj veš ena od mojih novoletnih zaobljub je bila ta da bom iemla vedno kakšno voščilnico na zalogi :)

Alenka pravi ...

Zelo so lepe! Jaz takih ne znam narediti, da bi tako dobro izpadle mislim. Pri meni vedno kaj manjka, pa dodam, pa še kaj, pa.... No in potem je pač spet kičasta:):)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...