torek, 31. januar 2012

Sove

Že za novo leto sem imela na seznamu, da naredim par ljubkih sov. Pa mi ni uspelo, ampak prejšnji teden, mi je ideja zopet šinila v glavo. Vzela sem fimo maso in začela mečkati. Prav luštno je bilo. Najprej so nastale malo večje, iz katerih sem naredila potem obeske za ključe. Potem sem poskusila še z manjšo kroglico fimo mase in nastali so obeski za telefon. Ker sem sovice podarila mojim puncam, jih je bilo potrebno še nekam pospraviti, ane?
Spomnila sem se na te mini pločevinke od čaja, jih oblekla v papir, malce okrasila. Zraven sovic pašejo v pločevinko še dve mini čokoladici – pametno in sladko dariloJ.







Včeraj je bila po dolgem času v rokah tudi das masa… mhmhm mogoče je nastopil čas, da obiščem tudi kakšen čisto pravi tečaj oblikovanja gline - napetost, ki me je cel dan tiščala, je ob delu kar popustila.
Izdelki so zdaj na sušenju, potem čaka še barvanje in lakiranje in mislim, da bo počasi že čas, da spet nekoga od vas nagradim… Zato ne hodite daleč, ne?
Hvala vsem za komentarje…
Še odgovor na vprašanje, ki ga je nekdo postavil pri prejšnji objavi: lak za razpoke se dobi v hobi trgovinah. Jaz sem potrebovala kar nekaj časa, da so mi razpoke »ratale«. Še zmeraj nisem čisto zadovoljna z njimi ampak, vaja dela mojstra. Če malo pogledaš po internetu, je kup nasvetov, kako moramo delati, da nam nastanejo lepe. Tukaj je opisan osnovni postopek.

12 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Lepe sovice in kako corti male pločevinke. Le kje si dobila tako majhne? Hmmm....
Das maso pa jaz večrat vzamem iz škatle, pa spet postavim azaj v škatlo brez da bi se je dotaknila. Mogoče čakam poletja.

Tina pravi ...

Zelo so lušne!

Anonimni pravi ...

Sovice su stvarno prekrasne, sviđaju mi se ove žive boje, mogle bi biti jako lijep poklon.

Kutijice koje si uredila su ajko lijepe, elegantne i romantične, sve pohvale Hali na kreativnosti i mašti!

Pozdravček:)

Marko pravi ...

Enostavne in lušne no ..

moi pravi ...

Kjutkane

Vladuška pravi ...

Sve so tako lepe živali in te tvoje so tudi lušne.

Mojca pravi ...

Če te mika glina, ne odlašaj. To je bilo nekaj najboljšega, kar sem "našla" :) A pazi - poti nazaj ni...
Uživaj :)

Andreja pravi ...

O kako ljubke sovice. Se pa strinjam da vsako ustvarjanje deluje terapevtsko. Komaj čakam da pokažeš kaj si nagnetla.

Simona pravi ...

Cartkane modrostnice in lušne škatlice.

valentina pravi ...

Luštne sove in čudovito si jih konzervirala ;).


lp

flo pravi ...

pri mečkanju gline se ti pa jaz TAKOJ pridružim, samo termin nama najdi :-)

Luškan kompletek

Nena pravi ...

tele sovice so zakon!!!
kar se pa gline tiče sem pa včasih imela idejo da bom jaz to doma počela zdaj me pa vsako leto to manj veseli, čeprav 1x bi rada vseeno poskusila kako je delat s tistim vretenom

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...