petek, 6. januar 2012

Krogi, krogi

Pri fimu in obeskih sem še kar pri krogih, malo vmes tudi spiral in seveda nepogrešljiv grob brusni papir.

Brez veliko besed pokažem samo fotografije...




Želim vam prekrasen vikend, ustvarite kaj lepega, ali pa se še malce razvajate...

5 komentarjev:

Katarina A pravi ...

Ful lepo. Jaz še zbiram pogum, da se lotim tudi nakita, zaenkrat ostajam pri papirčkanju, nekaj malega sem začela šivat. Ampak pridem tudi do fimo mase.

Hvala za komentar na mojem blogu.

Veselo ustvarjanje še naprej. Katarina

Ti-Li pravi ...

Ful lepo, sem se odločila da probam tole z brusnim papirjem tudi jaz, če bo vse po sreči še danes zvečer :), tako je mamljivo lepo da pač moram :)

lep vikend

www.ursanina.si pravi ...

Živjo Hali!
Lepo te je blo spoznat včeraj na koncertu!

Sem šla pogledat za katero žrebanje je šlo in tukaj je dokaz: http://www.youtube.com/watch?v=586e51c0QZg
:)
LP
Urša

Hali pravi ...

Urša, hvala enako tudi meni je bilo v veselje in hvala za tale posnetek.Kako hitro gredo leta, kaj? Vidiš pri malčku, ki je zdaj že pravi fant, kaj?

Nella pravi ...

Super 'krogast' nakit. Tekstura z brusnim papirjem pa jim doda še tisto piko na i :) Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...