petek, 27. november 2015

Beležka za recepte in čestitka

Nastala je za prijateljico, ki je včeraj praznovala rojstni dan. Rada ima ta stil, rada kuha, zato sva včerajšnje popoldne preživeli na delavnici . Luštno je bilo in tudi koristno. Počakava še na recepte in potem bo akcija za prihajajoče praznike :-)


In ker sva bili ravno na delavnici, je tudi darilce v tem stilu - beležka za recepte. Ta zmerja pride prav, kljub internetu in poplavi receptov povsod, je še zmeraj tako fino prelistati zvezek z recepti, sploh tam, kjer so kakšni zaznamki, se človek spomni kakšnih dogodkov, ponesrečenih poskusov :-)



Zeleni papir sem senčila s tisto mokro belo blazinico :-)
 

Seveda je bila zraven tudi čestitka v stilu :-)
 
 
Preživite krasen vikend, v nedeljo se prižge prva svečka... ja prazniki so pred vrati. Komaj čakam, da pogledam vse vaše adventne venčke, aranžmaje. Jaz imam svojo dekoracijo v glavi :-)

p.s.: hvala za vse komentarje, vaše misli, pohvale... Kar se pa fotografij tiče (povečanja) pa nimam pojma, kaj bi bil narobe. Ne delam nič drugače... Je pa res , da tudi jaz na nekaterih blogih ne morem pustit komentarja :-(

7 komentarjev:

Valerija pravi ...

Zelo lep komplet beležke in čestitke. Všeč mi je tak nežen, romantičen stil.

Nataša pravi ...

Prekrasna je beležka in voščilnica v nežnem romantičnem stilu :)

moi pravi ...

Krasen parček in res je, beležka z recepti je zmeraj dobrodošla. Še zdaj imam tisto tvojo z vezenjem ;)
Tudi meni včasih ne poveča fotk na blogih in nisi edina, ki pri meni ne more pustit komentarja. Prijateljici )ki ji tudi ni šlo) je sin nekaj "naštimal" na PCju, ne vem kaj, in ji zdaj gre. Mogoče je odvisno od browserja, kaj pa vem.

vilinke pravi ...

Barvna kombinacija je zelo dobra,zato prideta tudi bolj do izraza voščilnica in beležka.
LP Vilinke

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni je všeč toliko različnih stilov, da se do konca življenja ne bom mogla odločiti, kaj je najlepše. In tale romantika,....joj, kako se mi dopade! Prelep komplet, srečna prijateljica :)Zelo lepo darilo Hali.

Tanja E. pravi ...

Ma joj, kako mi je pa tole lepo, čisto v mojih barvah... Prelepa kombinacija beležke in voščilnice, LP:)

oldpunca pravi ...

Vau, kako zelo lep romantični kompletek za prijateljico! :-) Zelo mi je všeč barvna kombinacija. Prejšnje objave pa ne morem odpreti. :-(

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...