petek, 13. november 2015

Novoletne čestitke 2015/16 - 7. del

 Petek trinajsti in čas za sedmi del čestitk.


O tem, kako sme si vse narezala, pripravila, nalepila obojestransko folijo na izrezan del in vsa vesela šla iskat bleščice. Jupi našla, ampak na žalost jih je bilo bolj malo. Tako da ene 3 so narejene kot rdeče božične zvezde...

 
...ostale pa malo mešano. Potem sem našla še sicer ene rdeče bleščice , ampak so bile malo neprimerne ( se vidi v ozadju pri belih bleščicah), se niso lepo prijemale... Tako sem posula potem bele bleščice in so nastale beli cvetovi. Pa saj zdaj so tudi takšne v trgovinah, ane?
 

In ja seveda sem že bila v nabavi in so rdeče bleščice doma :-) Tako da bodo nastale še tudi rdeče :-)

Prijavljam jih v novembrsko galerijo Najlepšega para, saj je božična zvezda iz te trgovinice :-) 

Prekrasen vikend, moj bo ( upam), ustvarjalen :-)

11 komentarjev:

Sanja Novak Jurjavčič pravi ...

čudovite so, tudi tistim z belimi cvetovi nič ne manjka ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ha ha ha....vsak izgovor za nabavo pride prav..."upsi, zmanjkalo mi je rdečih bleščic"....pol gre v košarco pa še milijon drugih stvari....saj poznamo te finte:-)). Si pa ustvarjalna na polno, eni reveži naredimo eno voščilnico, ti pa serije kot v fabriki. čao

Tamara pravi ...

Krasno pridejo tele božične zvezde. Jaz sem končno dobila Tinino šablono venčka z zvezdicami in komaj čakam da posujem čez bleščice <3

Zvonka pravi ...

Zelo so lepe, tudi belim nič ne manjka, a meni so rdeče vseeno lepše. Še dobro, da si nabavila rdeče bleščice, ha ha.

Janja pravi ...

Rdeče božične zvezde so krasne. Tudi sama bi odšla po nakupih :) Lp

Damjana pravi ...

Uau, tole pa je serija čarobno lepih božičnih zvezd. Kakršnih koli barv so, so vedno lepe. Ja, res pa je rdeča najlepša.

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Prekrasne so. So pa tudi bele simpatične, ampak res je, rdeče so le rdeče. Ti pa razturaš s temi prazničnimi voščilnicami, si morda kupila kakšno čarobno palčko, ki ustavi čas - hehe.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovite
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Pametna odločitev o nakupu rdečih bleščic. :-) Bele božične zvezde so sicer lepe, ampak rdeče so lepše. :-)

Vladuška pravi ...

Prazničnost kar sije iz njih. Lepe so.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, kolko pa ti tole šibaš! tale serija, sploh z rdečimi, je meni čudovita!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...