četrtek, 5. november 2015

Novoletne čestitke 2015/16 - 2. del




Vsako leto se trudim, da izdelam kar nekaj serij novoletnih čestitk...tako za vsak okus nekaj. Nekaj tradicionalnih, nekaj malce drugačnih, nekaj bolj barvitih.
Letos nisem nabavljala prav nič novoletnih papirjev ( ne za nožke in štampiljke to ne velja :-) ). Sem se odločila, da uporabim tiste, ki so doma in kombiniram s temi. Da uporabim tistih nekaj listov, ki so ostali v bloku barvnih kartonov in poskusim skombinirati.

Tako sem odtisnila štampiljko, jo embosirala s srebrnim prahom in naštempljala nekaj snežink z belo blazinico na temno modri osnovi...



Te so nastale 3 ( toliko je bil ostanek papirja).


Z embosiranjem z belim prahom na črno podlago pa sem želela ustvariti videz table - malce drugačna serija ampak v živo mnogo lepša, kot to prikazujejo fotografije :-)





Dve sta vmes tudi z rdečim papirjem, kot okvir...tudi ne pride slabo :-)




Kar nekaj serij čaka na fotografiranje in seveda objavo. Upam, da mi uspe uloviti še kaksončni žarek :-)



8 komentarjev:

Damjana pravi ...

Kako so lepe božično-novoletne. In že kar nekaj si jih naredila. Jaz imam eno samo. Bom morala kar pohiteti.
Zelo lepo si barvno kombinirala in vroče embosiranje v beli je čudovito izpadlo.

Tina Z. pravi ...

aha, zdaj pa vidim, da si že zaštartala s svojimi krasnimi serijami :))).
ta učinek table je meni tako super.

oldpunca pravi ...

Te tvoje serije enakih voščilnic so zelo lepe in vredne vseh pohval. :-) Lepo si se igrala s prahcem za embosiranje.

vilinke pravi ...

Zelo lepo in pametno da želiš porabiti ostanke.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Srebrni prah na temni podlagi izpade elegantno in super, da boš porabila papir, ki ga imaš.

Helena pravi ...

Fajn je porabiti stare zaloge. Tebi je uspelo in naredila si čudovito serijo voščilnic. Všeč mi je ta videz sprane table.

Nataša pravi ...

Lepo so vse, zelo mi je všeč embosiranje na temno podlago. Si pa že zelo pridna :)

Papirnate radosti pravi ...

Videla v Živo, kar se na sliki sploh ne vidi. ČUDOVITE so!!!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...