ponedeljek, 23. november 2015

Izdelava voščilnic s Tino Baša iz Najlepši par

Prejšnji teden sem izdelala eno voščilnico za natečaj s Tino Baša in Rayherjem. V torek, ko sem obiskala delavnice Peta Huges-a, sem voščilnico v trgovini Rayher tudi oddala.

Že nekaj časa sem imela željo ustvariti voščilnico, ki bi služila tudi kot okras na polički , mizi...
Izdelala sam easel voščilnico - zimska pokrajina


Mali bambi je truden zaspal na vejicah



Veliki jelen ga skrbno pazi...


In ko se noč spusti na zemljo, se zadaj prižge lučka...


In vasica zažari in sneg na smrekah se lesketa...

  
  Uporabila sem:

Prilepim jo tudi v novembrsko galerijo Najlepšega para :-)



  
  

15 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Č U D O V I T O ! ! ! ! !

Kapo dol.

Tina Z. pravi ...

tole je pa res za na razstavo, ne samo na poličko!

SaraS pravi ...

Čudovita je, samo pazit je treba, da ni svečka preblizu. ;) Drugače pa večerni efekt... noro! :)

Nena pravi ...

bejba ti si od hudiča...noro dobra ideja

Nataša pravi ...

Ful dobra ideja. Noro lepo paše na poličko :)

Keti's Projects pravi ...

Lepa. Všeč mi je bila barvna kombinacija, ker je ravno prav zimska in pravljična.

vilinke pravi ...

Res je čudovita sploh pa ponoči.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna je
veliko sreče pri žrebu
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Iiii, tole je pa pravi cukerček. :-) Pravljično zimsko sceno si izdelala. Zelo mi je všeč.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

oo, tale si pa zasluži posebno mesto na polički!! P r e l e p a je.

Andreja pravi ...

Čudovito zimsko idilo si ustvarila :-)) Ideja s pavs papirjem in lučko zadaj je krasna :-))

Helena pravi ...

Pravljično lepo. Všeč mi je dekorativni namen te voščilnice in je krasna kulisa za čajno svečko.

Vladuška pravi ...

Super si si tole naredila in krasna pokrajina zasveti pod lučko.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Noro noro noro, .....pa še enkrat noro dobro. čao

Maja pravi ...

Ta je pa res nekaj posebnega. Veliko sreče pri natečaju!

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...