sreda, 25. november 2015

Čestitka za štiridesetletnico

 Nastala je od danes na jutri, na hitro. Želela sem ustvariti nekaj neobičajnega. Da sama sebi postavim izziv. Kar nekaj napakic, ampak upam, da se bom naslednjič spomnila nanje in da bo še boljša :-)




V notranjosti pa...




Se odpre in spodaj napišejo želje...


In prekrasen napis Najlepšega para


Naročnici je bila všeč, tudi prejemnici. Zraven je bil še komplet nakita, ki se je fotografiranju izmuznil. Preživite krasen dan!
 
 

7 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, meni se zdi krasna in ne vidim nobenih napak.

vilinke pravi ...

Takšno voščilnico jaz želim že kar nekaj časa narediti,pa nikakor da mi uspe. Tvoja pa se mi zdi lepa in kje so kakšne napake ;)
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

ooo, ta pa je čisto nekaj posebnega.

oldpunca pravi ...

Izzivi, ki jih postavimo sami sebi vsakič rodijo vrhunske rezultate. :-) Navdušena sem nad tvojo voščilnico in verjamem, da je bila tudi prejemnica navdušena. Čudovite barve si izbrala in vse skupaj zelo lepo okrasila. Napis in mašnica pa sta samo še češnja na torti. :-)

Helena pravi ...

Če so napake, so takšne, da jih verjetno opaziš samo ti :)
Meni je prekrasna, čipkasta voščilnica, posebne oblike. Super lepa.

Vladuška pravi ...

Pri tej voščilnici pa se veliko dogaja. Všeč mi je.

Zvonka pravi ...

Prav posebna je tale voščilnica. Se jo tudi sama že dolgo spravljam naredit, pa nikakor ne pride na vrsto. Tebi je krasno uspela.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...