četrtek, 19. november 2015

Čestitka za 50. let

Pa sem naredila tudi jaz - etui za čokolado in čestitka obenem...


 





In v notranjosti: žepek za denar in žepek za čokolado.










P.S.: Vem, da sem vam obljubila nadaljevanje objav novoletnih čestitk, a žal še niso prišle na vrsto za fotografiranje... Upam, da mi uspe danes...




11 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Super ti je uspela, zelo lepa je, elegantna in krasnih barv.

leycika pravi ...

Prekrasna je, vse te linije ki si jih uporabila , barve :)

Helena pravi ...

Zelo, zelo lepa. Elegantna in sladka.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu
čarobna je
polna drobnih presenečenj
lp Tamara

Maja pravi ...

Zelo lepo si naredila. In orhideje - vedno znova jih občudujem.

Damjana pravi ...

Oooo, kako je lepa. Vrhunska kombinacija vseh dodatkov in orhidej.

oldpunca pravi ...

Veš da prav paše pogled na to čudovito orhidejo med vsemi prazničnimi motivi. :-) Zelo lepo čokoladnico si izdelala. Barve so fantastične, orhideja pa je vedno znova zgodba zase.

Vladuška pravi ...

Zelo lepa in orhideje tako super pašejo nanjo.

Janja pravi ...

Čudovita je. Lp

Andreja pravi ...

Čudovita je in orhideje si naredila zelo lepe. Všeč mi je kombinacija barv in izrezani vogalčki :-)) Prava eleganca.

Tina pravi ...

Jej, Hali....kakšne prelepe orhideje....kot bi bile prave.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...