nedelja, 22. november 2015

Novoletne čestitke 2015/16 - 11. del

Današnja serija ima čisto posebno zgodbo. Ideja za vasico nekje v izrezu se mi je porodila že čisto na začetku. Pa je bil nožek vasice na mizi in nekako kar ni prišel na vrsto. Potem sem izrezovala tage za tole serijo  in mi je kapnilo, da bi "ostanke" lahko uporabila kot izrez za vasico. Pa sem pomikala poleg nožkov še te izreze sem in tja...
In potem pride petek in Vladkina objava in filmček. In prav na pladnju mi je ponudila možnost, da sprobam tudi jaz tole "smušing" tehniko.
Tako sem danes zjutraj nastavila budilko na 6 in še malo, pa ne bi bilo potrbno, saj je naš maček že praskal po vratih, da bi šel ven :-). Pogled zunaj pa je razkrival zasneženo pokrajino. Skodelica kave in hop v ustvarjalnico. In packanje, izrezovanje, lepljenje, bleščičenje... Noro, vam rečem...


Vsako ozadje je malce drugačna ( nope ob vseh distressih, ki jih imam, nimam tistega, ki ga je priporočala Vladka v videu)



Mini  smrečica, nožek,ki ga je Tina priložila nakupu v Najlepšem paru tako lepo paše v ozadju



Nastala je serija osmih...


Letos kar ne morem prenehati z izdelovanjem prazničnih čestitk... jih bom ustvarila še za naslednje leto.



Prekrasen začetek delovnega tedna vam želim...

8 komentarjev:

Unknown pravi ...

lepo:)))

Tina Z. pravi ...

res, tole krasno ozadje naredi te voščilnice čisto nekaj posebnega.

vilinke pravi ...

Lepi kompletek voščilnic je nastal. Jaz sem delala tudi s to tehniko in ti morem povedat da sem potrebovala kar nekaj časa,da mi je bilo ozadje všeč. Tebi pa vidim je to šlo kot po maslu. Čestitke.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Sanjsko lepa serija prazničnih voščilnic. Zelo lepo si se poigrala s "smušing" tehniko. Pravo praznično zimsko idilo si pričarala. Zelo mi je všeč :-)

Vladuška pravi ...

Pri nas v nižini žal ni bilo nič snega, čeprav sem se ga veselila kot mali otrok, je pa bil malenkost višje in že to je zadostovalo za veselje :)Tebe vidim, da je to krasno inspiriralo in zelo me veseli, da sem ti tudi jaz bila v pomoč. Krasno si naredila ozadja in uporabila negative od tag-ov ter ustavrila snežno pokrajino. Vidim, da te novoletne voščilnice letos res nagovarjajo in tudi seriji s snežaki in božično zvezdo sta super.

leycika pravi ...

zeloo so mi všeč :)

Helena pravi ...

Krasno ozadje si naredila in pričarala pravo zimsko pravljico.

Tina pravi ...

Jej, Hali...kakšna super lepa serija....pa tako zelo zgodaj je nastala :-))) Kljub drugi barvi Distresa :-) je tvoje ozadje super lepo.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...