četrtek, 26. november 2015

Objava številka 1000 in bonbonček

 In jo imam 1000 objavo na tem naslovu. In 500 objav na siol blogu. Joj zdajle sem se malo sprehodila po prvih objavah, zapisih... izpred osmih let. Kar milo se mi je storilo. In ja res nisem nikoli obžalovala odločitve o pisanju. Ko kaj iščem, sem skoraj sigurna, da če ne drugje, najdem na blogu tisto kar sem iskala.
Kar pa je najpomembnejše... preko bloga, preko virtualnih prijateljstev, se je stkalo nekaj pravih prijateljstev, znanstev.
Prav vse bi vas rada obdarila, pa to ne gre. Rada bi se vam zahvalila za vse komentarje, spodbude, pomoči. Ko takole gledam svoje prve izdelke, mi gre kar na smeh...Ampak ja, to je to, leta in izkušnje prinesejo svoje in vsi pripomočki, ki jih imam doma. In to, da skoraj ne mine dan, da ne bi vsaj uro presedela v mojem kotičku.
Tokrat sme pripravila tri mini paketke s pripomočki za ustvarjanje, s katerimi bom razveselila vsaj tri izžrebane...
Seveda bom dodala še kakšen svoj izdelek.

Darilo1:
Embosing srajčka, štanca - smreke in rdeči kristalčki

  

Darilo 2:
Mini štanca marjetica, črna kontura in decoupage papir.

 

Darilo 3:
Pripomoček za izdelova mašnic, rezalna šablona in prozorni kristalčki.
 

Vse kar morate storiti je to, da pustite komentar pod to objavo, postanete (če še niste) spremljevalec bloga in če želite, delite objavo tudi v svojih virtualnih dnevnikih.
Žrebanje bo potekalo na dan, ko nas bo obiskal prvi od decembrskih mož - se pravi 6. decembra 2015 zvečer.


In pokažem vam še eno kuverto. Kuverte so izdelek, ki ga ustvarjam že kar dolgo in zmeraj je IN. In naredi vtis na tistega, ki jo prejme ( sploh, ko se notri skriva še kak darilni bon ali eur)
Ko pa so gor še orhideje Najlepšega para, je pa izdelek ( vsaj zame) popoln.


 

Še od  blizu.


In v notranjosti še ena orhideja in kartonček za pisanje lepih želja...


To je to... Se veselim vaših komentarjev :-) in komaj čakam december...

24 komentarjev:

Dusi pravi ...

Čestitke za toliko objav.
Res si "stara" mačka blogarstva.
Klobuk dol in na še veliko ustvarjalne energije ter objav.
V veselje mi je, da sem te tudi že v živo spoznala.

Zvonka pravi ...

Vauu 1000 objav, to pa je za proslavljat. Čestitke. Lepo je priti na tvoj blog in pogledati kaj lepega si spet izdelala. Še naprej ti želim veliko ustvarjalnih idej.

Helena pravi ...

8 let in 1000 objav sta lepi številki, ki govorita o tvoji vztrajnosti, ustvarjalnosti in energiji. Naj bo tako še za naprej! Vedno rada pridem na obisk in pogledam, kaj lepega si naredila.
Krasna voščilnica - kuverta, s pridihom nežnosti in ženstvenosti.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej moram pohvalit čudovito kuverto z orhidejo...prekrasna..
1000...8 let....Duši je kar prav napisala "stara mačka". Želim ti, da še traja in traja in glede na to, da si že 8 let tako naspidirana, da vsi komaj dihamo in vlečemo jezik do tleha in te ne dohajamo v komentarjih, se ni za bati, da bo to tako hitro usahnilo...kar vre ven iz tebe in prav je tako...hvala za vse lepe oglede pri tebi, tvoje komentarje pri nas in čin čin še na mnogo tvojih lepih izdelkov...zdaj pa 3, 4, ZDAJ in štart na 2000 ....čao

moi pravi ...

O, res si pridna, ne samo z ustvarjanjem, tudi s pisanjem.
Čestitke za tako lepo okroglo število objav in še na mnoge.
Res je, kar praviš, blog je super zadeva. Sploh, ko gledaš nazaj kaj vse si že naredil in kako si včasih delal ;) Super je pa tudi zaradi drugih stvari, zaradi naših virtualnih druženj in komentarjev in idej in spodbijanj in navodil in še in še.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow ... kar 1000 jih je :) jaz te imam tako tako za mali stroj, neumorna si in te na veliko občudujem kako vse zmoreš... toliko različnih idej, pa vse objaviš, .... no, moj mali strojček prisrčne čestitke.še na veliko užitkov in lepih trenutkov v ustvarjanju ♥ ♥ ♥

Unknown pravi ...

ulala kolk velika stevilka 1000 :)))
to pa ni od muh:)) zdaj vidis koliko dni si bla ustvarjalna....... za eno debelo leto hihihi ...... cestitke bejbi:)))
si pa tudi mojstrica u piko:)))

Unknown pravi ...

sorci mal sem se ustela ne eno leto ampak skoraj tri leta vsak dan:))))) hudo:)))

oldpunca pravi ...

Draga Hali, iskrene čestitke za vseh 1500 čudovitih objav! Tvoj blog sem spremljala še preden sem začela pisati svojega. Vedno sem pri tebi našla krasne ideje. Hvala ti za ves navdih v vseh teh letih. Rada prihajam k tebi in se vsakič znova čudim, od kod ti ideje. Občudujem tvojo neskončno voljo do ustvarjanja in raznolike izdelke, ki jih ustvarjaš. Z veseljem bom delila novičko o bonbončku na svojem blogu. Ostani takšen pozitiven sonček in še naprej uživaj v ustvarjanju in čudovitih trenutkih s tvojo družino. :-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čestitam Hali, za res bogato dolgo dobo ustvarjanja in deljenja. Veliko lepih izdelkov je nastalo v tem času, veliko idej oživelo. Lepo je, da deliš z nami,hvala :)Tvoje kuvertice občudujem, z velikim veseljem bi kakšno naredila tudi sama, pa se mi zdi čisto preveč dela. Mi je pa neznanka, zakaj ne morem povečati tvojih fotografij, ker si jih namreč običajno od blizu ogledam (se vedno najde kak navdih ), teh zadnjih, pa že ene iz predzadnje objave, pa noče povečat.
Bodi dobro in še veliiiiko lepih objav ti želim :))

JernejaB pravi ...

Iskrene čestitke ob 1000. objavi, na novih 1000!

mimoza pravi ...

Čestitke za tako lepo število objav, ki si jih vedno z velikim veseljem ogledam! Res si zelo pridna z ustvarjanjem in objavljanjem.

Vladuška pravi ...

1000 je ena tako ogromna številka in ti si jo dosegla s svojo marljivostjo in ljubeznijo do ustvarjanja in za tem stoji toliko enih krasnih izdelkov in časa, da se ne da niti izmeriti. Ampak zate tako vemo, da ima dan več kot 24 ur :))) Šalo na stran, res si stara mačka na tem področju kot pravijo že moje predhodnice in naši blogi so nas popeljali v en poseben svet in tudi jaz sem zelo vesela, koliko enih prijateljstev smo spletle. Tvoj blog je bil eden izmed prvih, ki sem jih začela spremljati in vsa ta leta si nas razveseljevala s svojim delom. Na še mnoge objave in ustvarjalne ideje.

Maja pravi ...

Iskrene čestitke Hali. Sem te spremljala že na Siolu in sedaj tu, vedno si polna novih kreativnih idej in iz tvojih objav seje optimizem in veselje. Hvala ti tudi za eno najlepših presenečenj, ki sem jih prejela v življenju - čudovito verižico, ki jo še danes nosim.
Res si pravi vrelec kreativnosti, hvala da jo deliš z nami.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Iskrene čestitke za prvih 1000
naj jih bo še veliko,
veselim se novih objav
veliko prostega ustvarjalnega časa in zdravja
Tamara

vilinke pravi ...

Wau 1000 objav pa je že zelo dosti. Midve sva dve in ne delava tako hitro kot ti,tako da bo pri nama še dolga pot. Morem pa ti povedati, da mi je tvoje delo zelo všeč, Zdi se mi da si prava mojstrica pri ženskih voščilnicah in kuvertah.
LP Vilinke

Valerija pravi ...

Čestitke za 1000 objav, vau, to pa je številka. In ne številka, pomembno je to, kakšne mojstrovine se skrivajo za temi objavami. Vsa čast! Želim ti še veliko krasnih objav in časa za ustvarjanje.
Hvala, da nam daješ možnost osvojitve bonbončka, vesela bi bila kateregakoli izmed njih.
Pozdravček, Valerija

Ne-Ja pravi ...

Čestitke za tako lepo število objav in lepih izdelkov. Si vsestranska ustvarjalka in z veselejm pokukam k tebi. Kar tako pridno nadaljuj z objavami, sicer zadnje čase nič ne spremljam, ker me okupira naša mala, vnedar bom nadoknadila :). Veselo ustvarjanje še naprej!

Papirnate radosti pravi ...

Čestitke Branka, tako kot so že napisale punce pred mano. Za toliko objavami se skriva ogromno ur dela in ljubezni do ustvarjanja. Vesela sem, da sva se srečali, spoznali tudi v živo in si kdaj tudi pomagava. Rada te berem in pogrešam najene klepete ob kavi <3 Veselo ustvarjanje še naprej in čin na novih 1000 <3

Tina Z. pravi ...

Draga Hali,
ti si direkt naverjetna, tako in toliko lepih mojstrovin si naredila, vedno se sprašujem - le kako ti to uspe?! Takšen lep stil imaš, o katerem lahko jaz le sanjam. Želim ti še veliko ustvarjalnih inspiracij v prihodnje in seveda tudi objav na blogu, tako radi te beremo. Upam, da se vidimo na cart-u, da ti čestitam še v živo :)
Lepo bodi, hvala, ker si pripravila tako radodarne bonbončke!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Jooooj, še dobro, da imamo FB, ki nas spomni, da smo kaj pozabili. Že parkrat sem začela pisati komentar, pa me je vedno nekaj zmotilo in ga nisem uspela dokončati ... Draga Branka, tvoje umetnine spremljam že dolgo in vedno ponudiš kaj lepega, drugačnega, vedno tako raznolikega. Številka tvojih objav je neverjetna in zanjo ti res iz srca čestitam. Zelo vesela sem, da sem te imela priložnost spoznati tudi v živo, ker si res super! ;)

Keti's Projects pravi ...

Čestitke za "obletnico". Z veseljem pogledam tvoje izdelke in tudi meni je v veselje, da sva se imeli priložnost spoznati tudi osebno.

Komaj čakam, da vidim, če se bila dovolj pridna letos, da se bo Miklavž tudi name kaj spomnil :-)

Tanja E. pravi ...

Draga Hali, čestitke za izjemne številke. Še prav dobro se spomnim, ko si se preselila na nov blog in že takrat si bila taka vsestranko ustvarjalna in navdihov za vse na polna. Hvala ti za to in da vse to deliš z nami. Vse, vse dobro in topel pozdrav ti pošiljam, Tanja:)

petrovka pravi ...

Čestitke za toliko objav. Krasne izdelke imaš, ki jih vedno rada pogledam.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...