četrtek, 5. november 2015

Novoletne čestitke 2015/16 - 3. del

 Petek, pa ne trinajsti ampak je pa tretji del letošnjih prazničnih čestitk. Čiste, nežne, s smrečicami.
Ko sem videla ideja na Pinterestu, sem vedela, da 1x bo prišla na vrsto za uresničitev :-)



Cel gozd :-)


 

Preživite krasen vikend. Vremensko bo baje kot narisan - topel in sončen. Jupi!

6 komentarjev:

Valentina B pravi ...

Živjo, Hali! :)
Se mi je zdela ideja nekam znana.:)
Dobri prijatelj Pinterest, ki nas zalaga z idejami ter nas vedno znova izziva. ;)
Izvedba je enkratna. Čisto sem navdušena.
Pozdravček, V.

Unknown pravi ...

lepa:) zelo:))

Renata pravi ...

Zelo so mi všeč, še posebej ideja z bunkico!

Papirnate radosti pravi ...

Super da ideja iz Pinteresta uspe :)Krasne, elegantne v živo ;)

Tina Z. pravi ...

zares prečudovit gozd!

Renata pravi ...

Čudovite, bunkica z napisom in mašno, krasna kombinacija.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...