četrtek, 24. april 2014

Čestitka v škatlici

Po Anini sem se lotila še ene, za eno starejšo, ne Ano ampak Majo :-)




V bistvu sploh ni nevem koliko dela, ko narediš eno ( in seveda skužiš postopek) :-)
 Ampak učinek je pa res dober, ne? In takole v škatlico lahko daš marsikaj - živali, torte, bombone, vozila... mhmhm ideje kar švigajo. Lep dan!

14 komentarjev:

Nataša pravi ...

Vsak dan nestrpno pokukam na vašo stran in uživam v vaših izdelkih! Sama sem bolj začetnica, zato me zanima ali so kje na spletu kakšna navodila za izdelavo take voščilnice.
Veliko ustvarjalnih idej še naprej!

Hali pravi ...

Nataša, hvala. Ja na netu je kar nekaj navodil https://www.youtube.com/watch?v=v_IUKzv07AE ali pa v fotografijah http://extremecards.blogspot.com.es/2014/02/card-in-box-pop-up.html

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica s šopkom cvetja
lp Tamara

Hiška iz papirja pravi ...

Ob vsem tem šviganju idej sem prepričana, da jih boš izdelala še veliko, kar je prav fino, ker so res krasne! :)

*Urška* pravi ...

Prava mojstrica si postala v izdelovanju teh voščilnic.Z veseljem jih pogledam in jih občudujem.
LP,Urška

mihaela pravi ...

Bravo, super izvedba! In koliko idej! Ampak so res luštne in učinek je res fajn!

Ne-Ja pravi ...

Tebi idej res nikoli ne zmanjka... Te imam na sumu, da imaš čarobno palčko na zalogi in potem samo malo pomigaš in ekola - zopet izdelek da lahko samo z odprtmi usti strmim vanj :). Super šopek!

Renata pravi ...

Hali, res je, ko narediš eno, naslednje kar letijo. Krasna je.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ti jih pa res štancaš kot v veliki fabriki. Pa ne samo čudežna palica , po mojem so še kakšne miške, ki se zvečer spremenijo v pridne palčke in ti pomagajo. Res ti grejo te čudežne škatlice krasno od rok. (po filmčku sodeč res ni tako težko, sploh pa če jih že nekaj narediš). čao

oldpunca pravi ...

Ojej! Sem že slišala, da je tole voščilnico dokaj enostavno narediti, ampak jaz jih bom rajši občudovala pri tebi :-)) Čudovito razigrana je. Zelo mi je všeč.

vilinke pravi ...

Čudovita je in tako pisana ;) res ti grejo kot po tekočem traku od rok ;) komaj čakam na nove ;))

Martina pravi ...

U zadnje vrijeme su stvarno popularne ove čestitke i kruže okolo po blogovima, a ja sve nešto mudrujem da napravim koju..ali nikako da se odlučim..Odlična izvedba ii sama čestitka.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Branka si bila pa res pridna in naredila si zelo zanimivo škatlico.
Jana

Andreja pravi ...

Krasna škatlica je nastala in všeč mi je njena pisanost :-))
Lepo si jo sestavila!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca