nedelja, 27. april 2014

Vijola čestitki za birmo

Ker je danes nedelja, čas birm, vam pokažem dve - vijola za dekleti.

Podobni vijola





In še bolj vijola :-)



In še nekaj podobnih objav čaka :-)

10 komentarjev:

Mojca pravi ...

ooooo kako je krasna!

Renata pravi ...

Zelo lepi! Moja je bolj v beli barvi, ker je za botrico. Hvala za idejo križa iz metuljčkov, dober zasilni izhod, če ni posebne šablone. Imam prav tak luknjač.

vilinke pravi ...

Obe sta čudoviti ;) lepe šablonice si uporabila ;)

Ne-Ja pravi ...

Zopet super barvne kombinacije in dodela do pikice :). Tudi meni je vščena ideja z metuljčki v obliki križa :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vijola mi je zelo všeč in obe sta krasni
lp Tamara

Andreja pravi ...

Zelo sta lepi! Drugačni kot smo jih vajeni za birme :-))

oldpunca pravi ...

Zelo lepo in zelo kreativno. Všeč mi je, da si naredila malo drugačne čestitke za birmo, kot smo jih vajeni ob tej priložnosti.

Martina pravi ...

Jako lijepe su obje.
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Paseja jima ta barva.

Adrijana Knez pravi ...

Wwwwauuu...ta prva je čudovita...zelo lepe barve :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca