petek, 18. april 2014

Pop - up čestitka

No pa pokažem še eno čestitko za rojstni dan za malo Mašo, ki je dopolnila dve leti.

Rada ima mucke, to je bil eden od namigov kaj naj bo na čestitki


 Mucka z dvema balonoma...


Torta z dvema svečkama...



To je to na današnji petek. Želim vam lepe praznike, da potica uspe in da jajčka pobarvate popolno :-)

18 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Oooo še ena party voščilnica...to bo deklica vesela, ker si čudovito opremila notranjost. Bravo! Lep vikend ti zelim, Jana

Adrijana Knez pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Adrijana Knez pravi ...

Sorči Branka...ampak sem 2x pritisnila objavite komentar :(( zato je odstranjen :))

Hiška iz papirja pravi ...

Mucka imata srčkane srčkaste noske :) Res so superca tvoje pop-up čestitke! Lepe praznike tebi in tvojim ...

Ne-Ja pravi ...

Cartkana voščilnica in super upoštevanje navodil - mucke so fenomenalne :)!

Lepe praznike tudi tebi in tvojim!

Ne-Ja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Ne-Ja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najbolj mi gre na smeh, ko pri tvojih "pop up" voščilnicah na hitro preberem "push up" - (to pa veš, kdo ima to oznako). Zdaj pa resno. Treba se bo lotit tudi tega projekta, ker so mi všeč - če tebi ratajo tako krasne voščilnice, bodo tudi meni - do drugega leta mogoče?!
Mimogrede - mali Maši vse najboljše - ima lepo ime (tako je ime tudi moji najstarejši hčerki). Želim ti zelo lepe praznike in lepo povabljena na mojo posebno objavo. čao

vilinke pravi ...

Super ti je uspela ta pup up voščilnica prav simpatična je
LP Vilinke

Alenka pravi ...

Kako zelo kjut!!!

Kristina pravi ...

Ooo, kok lepo in prisrčno.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita pop up voščilnica za Mašo
lp Tamara

Danii pravi ...

Super pop-up čestitko si naredila :-) Je nekaj posebnega.
Lp Danii

Janja pravi ...

Luštno :)). Lp

Martina pravi ...

Preslatko.
Lp i sretan Uskrs ti želim.
Martina

Andreja pravi ...

iiijoj kako fletna voščilnica :-))
Malce je podobna Hello Kitty .-)
Lepe praznike ti želim!

Renata pravi ...

Super voščilnica. Lepe praznike, tudi tebi.

oldpunca pravi ...

Dobro ti grejo od rok pop-up voščilnice. Ideja z muco in balončki mi je zelo všeč.
Tebi in tvojim želim vesele praznike.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...