petek, 25. april 2014

Nakit

Po dolgem času vam pokažem tudi nekaj nakita. Tu pa tam še nastane kakšen kos ( čeprav pogrešam mečkanje, tako na počasi, ko nisi obremenjen z naročili in nikoli ne veš, če bo naročniku všeč ali ne), ampak zadnje čase sem se iz "nakitkarice" prelevila v "čestitkarco" :-) in ostalo papirno galanterijo. Nič ne rečem, da mi ni všeč, mi je, ker tako nastane še velik oveš izdelkov, ki jih včasih res težko dam iz rok :-)

Dosti nakladanja za petek, gremo k fotkam :-)





Diši po morju, dopustu, jadrnici :-)



 In še ta živahna oranžno - roza kombinacija



In želim vam prekrasne praznike, ki prihajajo.



10 komentarjev:

katarina pravi ...

Pink oranžna kombinacija mi je super! Pridna si.

Ayaa pravi ...

Vsi izdelki so mi všeč. Vendar,ker prihaja poletje in sem že malo razpoložena za sonce, morje, kakšno ledeno pijačo,..se najbolj nagibam k odtenkom mornarja..:)Zato so mi ti prstančki najbolj všeč.

Ne-Ja pravi ...

Šjora ma ti si neverjetna - ne vem kje najdeš čas da narediš toliko izdelkov kar po tekočem trakav! Fenomenalni so vsi po vrsti :)

Adrijana Knez pravi ...

Od A do Z :) je vse čudovito. Sploh komplet v sivi barvi je zeeelooo zanimiv :) Prijeten petek ti zelim, Jana

vilinke pravi ...

A ti sploh spiš !? čudovita kolekcija je nastala in res si mi že naredila lušte po morju ;) lepe praznike tudi tebi ;)

Vladuška pravi ...

Zanimiv nakit. Mi je pa posebej padel v oči ta morski, za na jadrnico :)

Hiška iz papirja pravi ...

Krasna kolekcija, danes mi najbolj pade v oči roza-oranžen "kamenček", predzadnja fotka :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Krasna kolekcija. Zanimivo , da je pri meni isto - sama sem bila nakitkarica, sedaj pa naredim več voščilnic kot nakita. Te kar zasvoji papir. Bomo nadoknadila - nič bat.
Moder kompletek je fantastičen (pa čeprav ni moja barva) lep vikend želim

oldpunca pravi ...

Tvoj nakit je vedno nekaj posebnega. Všeč mi je. Tokrat zmaga morska kombinacija :-) Še tole ti prišepnem, da tvojo verižico res veliko nosim, obesek za ključe pa gre povsod z menoj :-))

Martina pravi ...

Opet divna nakit. Sve mi je jako lijepo.
Lp, Martina

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...