ponedeljek, 14. april 2014

Velikonočne čestitke 4

Tako, vikend za nami. Pester kot vedno. Sejem je bil živ, bi lahko rekli, tudi sonček nas je pobožal, dežja ni bilo. Jupi, april je res muhast.

In tole je zadnji mix velikonočnih za letos.



Nekam sem skrila posamezne, a mislim, da se bodo tudi takole v kolažu videle.

In cel kup stavri vam moram še pokazati, zadnje čase sem noro pridna na tem papirno/čestitkarskem področju :-) Tako pri delu kot pri zapravljanju he he.

Uživajte in naj bo teden lep!

12 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Tale velika noč bo res pisana pri tebi :). super pridna si in komaj čakam, da nam pokažeš tvoje nove kreacije...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res si noro pridna . Kaj pa spomladanska utrujenost - si jo poslala k meni???? S čim se fotraš, da si tako frkotna - veš ti kar malo zavidam, meni so se baterije čisto izpraznile. Voščilnice so super, še posebno kura, ki sedi na vejici se mi dopade. Takole približno izgledam pa jaz zadnje čase!!!!!! čao (pazi, da se ne boš vžgala od dela (tole pa že malo diši po zavisti - Mojca - ti ti žlehnoba)

Vladuška pravi ...

Si pa res cisto padla v te praznicne voscilnice in prav je tako.

Mojca pravi ...

Same krasne čestitke nastajajo pri tebi! lp

Helena pravi ...

Ooo, kako pridna si bila. Čudovite so.

vilinke pravi ...

Čudovito koliko ustvarjalnega navdiha imaš ;) Nastale so spet prave krasotičke ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne, kot vse objave med časom mojega okrevanja
lp Tamara

Nena pravi ...

kot vedno...čudovito
Hali jaz bi od tebe odkupila malo časa in energije...a bi šlo?? :)

oldpunca pravi ...

Od kod tebi toliko energije in idej? :-))) Čudovit kolaž. Sem vesela za tebe, da je bilo na sejmu fajn.

Martina pravi ...

Kod tebe je uvijek kreativno i veselo. Vrlo lijepo.
Lp, Martina

Metuljčica pravi ...

Ojoj, kako si pridna, sama sem ravno včeraj naredila nekaj malega velikonočnih, zato te prav občudujem in z veseljem pogledam tvoje, prelepe so.

Hiška iz papirja pravi ...

Res si neverjetno pridna, jaz sem šele včeraj naredila prvo velikonočno in še polovico druge :) Najbolj so mi všeč kokoške :)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...