torek, 1. april 2014

Izziv # 104 CRAFT-alnica

Uspelo mi je narediti še eno čestitko za tokratni izziv - Cvetje. Ja res hvaležen motiv, rožice imamo vsi radi. Pa naj bodo na čestitkah, v vazi, v pijačah ;-)

Po dolgem času sem naredila eno easel čestitko.


Vrtnice <3
 In še pogled na zadnjo stran...


Pe še iz druge strani...


In še enkrat "glavni" motiv...


Čestitko prijavljam na izziv Cvetje na CRAFT-alnici.


17 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Te sploh ne dohajam. Imam občutek, da objaviš 3x na dan - te ne daje nič spomladanska utrujenost, pa premaknjena ura??? Voščilnica je krasna. Easel voščilnica - moram mal poguglat, da vidim zakaj se gre.
(aja, pa včerajšnje špangice in uhančki so specialni)
uživaj, pa bodi malo bolj na easy, ker bom drugače jaz pregorela z komentarji. čao

Ne-Ja pravi ...

Res si pridna in če kakšen dan ne pogledam na blog moram pri tebi zagotovo pokukati še med starejše objave, ker drugače kakšn spustim. Super vertnice in easel ti gre super od rok :)

Danica pravi ...

Čudovito Easel voščilnico si naredila. Jaz jih zelo veliko uporabljam.Všeč mi je tvoja razporeditev cvetja.
Lp Danica

*Urška* pravi ...

Zelo lepo cvetočo voščilnico si naredila.Tudi sama rada delam easel voščilke.
LP,Urška

vilinke pravi ...

Čudovita je, prelepi papirji in dodatki ;) to si preprosto ti, ko narediš cvetočo čestitko, tvoj zaščitni znak so rožice ;)

Goga pravi ...

Oooooooooo, tudi tale v modri barvi je zelo lepa, moraš priznati, da ti rožice ležijo :).
Hvala, da si še enrat z nami; Lili

moi pravi ...

Tukaj pa so res rožice vsepovsod ;)

moi pravi ...

Tukaj pa so res rožice vsepovsod ;)

Mojca pravi ...

Waaaaw! kako lepe rožice, pa krasna postavite. lp

Hiška iz papirja pravi ...

Rožice so super, take 3D so mi zelo všeč, ampak sama se jim izogibam, ker ne grejo v kuverto :)

Janja pravi ...

Še ena krasna voščilnica.
Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Andreja pravi ...

Tudi ta easel voščilnica je zelo lepa! Krasno ti gredo od rok rožice :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

Tanja E. pravi ...

Uau, kako je bogata in lepa, LP:)

Biljana pravi ...

čudovita je! motiv spominja na mandalo, krasno.

oldpunca pravi ...

Tebi pa rožice res lepo cvetijo :-) Krasna je tale easel voščilnica. Super si jo okrasila in modra barva ji lepo paše.

Martina pravi ...

Predivna je. Ruže joj daju posebnu draž. Jako lijepo sastavljeno.
Lp, Martina

Tina pravi ...

Hali, tvoji cvetlični aranžmaji so mi vedno zelo všeč. Tudi tale v modri barvi je krasen. Pa zelo mi je všeč, kako si uporabila kar obe robni šabloni.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...