ponedeljek, 7. april 2014

Čestitka za prvi rojstni dan

Še ena čestitka za prvi rojstni dan.To smo predali osebno, skupaj z darilom :-)

Ustvarjalke so me navdušile s svojimi čestitkami, imenovanimi card in the box.





Seveda spet čebelice, ki so bile tud nit celotnega praznovanja - od vabil, torte, krožničkov, slamic, klobučkov. In slavljenka je uživala v vseh pozornostih, plesala, ploskala in se veselila. Pravi mali sonček.

Tako, jutri pa vam pokažem prvi del velikonočnih voščilnic. Uživajte!

10 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

luškana škatlica in čebelice rpav pašejo v kompletek :)

Helena pravi ...

Škatlice so res popularne. Tvoja je čudovita.

Simona pravi ...

tele škatlice so res fenomenalne. Tale tvoja čisto nič ne zaostaja!

vilinke pravi ...

Te voščilnice so trenutno res hit ampak sem tudi jaz mala oboževalka,ker so res čudovite. Tako kot tvoja... igriva in vesela
LP Vilinke

Renata pravi ...

Krasno si naredila.

oldpunca pravi ...

Ti pa res uživaš med temi rožicami :-) Čudovito voščilnico v škatlici si naredila.

Martina pravi ...

Predivna je.
Lp, Martina

Kefa pravi ...

Čudovita je. Super ideja. Mene še kar vabi.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mislim, da marsikatero srbijo roke, da bi poizkusile s tole krasno škatlo, priznam, da tudi mene, samo čas si moram vzeti. Nisem pa sigurna, da bo že prva uspela tako dobro, kot je tvoja.čao in uživaj med svojimi rožicami

Hiška iz papirja pravi ...

Super je!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...